Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Begynte smått i uke 6, og kom for fullt i uke 8..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 I forrige svangerskap merket jeg det ca i uke seks. Denne gangen ble jeg kvalm fra den dagen egget festet seg, tror jeg. Nå har jeg vært konstant kvalm de siste tre døgn... Er 6+5 i dag...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Uke 3 + Da jeg tok en test på dagen for forventet mens hadde jeg vært kvalm en uke allerede og visste godt at jeg var gravid. Men anbefaler ikke en så sterk reaksjon i kroppen på hormonene da, jeg var ekstremt kvalm helt til 5.mnd. Vekten gikk altfor mye ned, jeg var sykemeldt og skikkelig syk med brekninger nesten hele svangerskapet...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Uke 8 i første svangerskap. Men var lite kvalm, bare noen minutter om morgenen. Den ga seg i uke 13. Uke 5 i andre svangerskap, kvalm døgnet rundt til uke 9, da ga den seg over natta.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #6 Skrevet 11. desember 2011 Uke 6, var på sitt verste i uke 9-10, helt borte til uke 14.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #7 Skrevet 11. desember 2011 I første svangerskap kom den snikende fra ca uke 6 og ble gradvis verre til jeg ble 100% sykemeldt ca i uke 9 (via delvis sykemelding). Andre gang kom den som kastet på litt ut i uke 7. Da gikk jeg fra å fungere normalt en dag til å ikke fungere i det hele tatt på jobb dagen etter. Det eneste jeg klarte å gjøre var å sitte i ro og svare på telefonen og ettersom det er noe jeg har behov for å gjøre i snitt ca1g i timen ble jeg sykemeldt etter et par dager.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #8 Skrevet 11. desember 2011 Uke 3. Ei uke før IKM. So var ikke i tvil liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå