Gå til innhold

Når begynte svangerskapskvalmen hos deg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte smått i uke 6, og kom for fullt i uke 8..

Skrevet

I forrige svangerskap merket jeg det ca i uke seks. Denne gangen ble jeg kvalm fra den dagen egget festet seg, tror jeg. Nå har jeg vært konstant kvalm de siste tre døgn... Er 6+5 i dag...

Skrevet

Uke 3 +

Da jeg tok en test på dagen for forventet mens hadde jeg vært kvalm en uke allerede og visste godt at jeg var gravid. Men anbefaler ikke en så sterk reaksjon i kroppen på hormonene da, jeg var ekstremt kvalm helt til 5.mnd. Vekten gikk altfor mye ned, jeg var sykemeldt og skikkelig syk med brekninger nesten hele svangerskapet...

Skrevet

Uke 8 i første svangerskap. Men var lite kvalm, bare noen minutter om morgenen. Den ga seg i uke 13.

Uke 5 i andre svangerskap, kvalm døgnet rundt til uke 9, da ga den seg over natta.

Skrevet

Uke 6, var på sitt verste i uke 9-10, helt borte til uke 14.

Skrevet

I første svangerskap kom den snikende fra ca uke 6 og ble gradvis verre til jeg ble 100% sykemeldt ca i uke 9 (via delvis sykemelding). Andre gang kom den som kastet på litt ut i uke 7. Da gikk jeg fra å fungere normalt en dag til å ikke fungere i det hele tatt på jobb dagen etter. Det eneste jeg klarte å gjøre var å sitte i ro og svare på telefonen og ettersom det er noe jeg har behov for å gjøre i snitt ca1g i timen ble jeg sykemeldt etter et par dager.

Skrevet

Uke 3.

Ei uke før IKM. So var ikke i tvil liksom. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...