Gå til innhold

Kjøper du gaver til deg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt til meg selv. Pleier å kjøpe en eller et par små ting til meg selv. Fra barna eller fra nissen =)

Men i år sa samboeren til meg at jeg ikke fikk gave, for jeg skulle få 1 år med forsikring.. Jeg har kjøpt meg inn i huset og vi kjøpte sånn kryssforsikring på hverandre, livsforsikring.

Jaja tenkte jeg og bestilte meg en myk herlig joggedress fra Bergans på nett nå =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe så bra:) jeg også gjør det. Jeg legger dte ikke under treet da, jeg bare unner meg litt ekstra før jul. hehe kjøper ett par jule gaver, og en til meg selv. handler ett par julegaver til og en til meg selv... hoho god jul å kos deg med joggedressen:)

Skrevet

Ikke gave fordi dere skal ha forsikring? Merkelig tankegang. Vi betaler forsikring, og har til og med akkurat pusset opp to rom, OG kjøpt oss ny sofa som kom i går. Har ikke verdens beste økonomi, men gave gir vi uansett.

Både sofa og oppussing var nødvendig faktisk, hundene har "spist" opp sofaen, og vi måtte gjøre ene boden om til soverom og lage tv-stue på loftgangen for å utnytte plassen her i våre 100 kvm. Har spart opp litt penger og tatt oppussinga ut over høsten, gjort alt selv, mens sofaen har vi gratis betalingsutsettelse på og bruker en bonus som mannen får utbetalt i januar.

Hev deg over hans dårlige unnskyldning for å slippe å kjøpe gave, og kos deg med dressen din. Selv kom jeg plutselig på at jeg har en slengbukse gjemt unna som jeg skal belønne meg selv med når jeg har levert eksamen på tirsdag. Hadde helt glemt den av, så nå får den ligge på boden som gulrot ;-)

Skrevet

Burde vel kanskje skrevet på at det kaaan være han kjøper likevel. At han skulle se reaksjonen min an, men det er flere dager siden og jeg hadde bare lyst å forsikre meg om at jeg fikk noe jeg hadde lyst på, som bare var til meg =) Siden en ofte ønsker seg noe sammen når man er samboere.

Jeg har liksom gnålt litt om det er lov og ønske seg klær, fra han. Nettopp pga det at vi ønsker oss ting sammen fra de fleste. Så gøy og få noe som bare er kos også =)

Så får vi se da =)

Skrevet

Ja, det gjør jeg! Jenta mi er litt liten til å kjøpe gave til meg og jeg har ingen mann som kan gjøre det for henne..Og noen må jo ta ansvar..HALLO?!:P Hehe...

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Synes det virker utrolig patetisk egentlig!!

Altså; jeg kjøper jo ting til meg selv. Hadde jeg villet ha en joggedress fra Bergans (eller en annen ting for den del) så hadde jeg ikke hatt noe problem med å kjøpe meg det! Men pakker det jo ikke inn og setter på lapp om at det er fra barna eller nissen!!

Hele poenget meg gaver på julaften er jo å GI gaver - ikke sørge for at man får mest mulig selv:)

Skrevet

Alltid :) men jeg får de i adventstiden, gjerne når jeg er ute og handler andre gaver :)

Skrevet

Jeg kjøper meg ting jeg har lyst på av og til, ja. Men gaver? Nei..

Derimot har jeg bestilt julegaven fra mannen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...