Hilko Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 http://www.ginatricot.com/cno/product-view.ep?pID=137373#product_137372 Noen som er gode på sånn? Er så facinert av folk som får bli ny dag osv, de ser så mye mer riktig ut plutselig Fant denne kjolen til å ha i jula og lurer på om noen har tips til hvordan jeg kan style antrekket, sminke, negler, hår osv? Gjerne linker med bilder osv, om det går ann
It's all about me Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Denne prøvde jeg selv før helgen. skal du bestille den over nett kan jeg iallfall si at den krever et skikkelig sett med pupper. På flate meg så den skikkelig teit ut. Jeg hadde droppet smykke i halsen og heller kjøpt en del armbånd. Og da med matchende øredobber.
Hilko Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2011 Jeg fant den først på nettet, så var jeg i butikken å prøvde og kjøpte Alt klaffet, så var heldig der. Jeg er kort, og ganske rund, så det at den ikke var ettersittende passet meg veldig fint, og den så faktisk bra ut selv om jeg ikke er lang og tynn Så ja, puppa fylte opp paljett-delen ;P Takk for tipset, helt enig med at halskjede ikke passer iom at kjolen er litt utsmykket i utgangspunktet
It's all about me Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Så heldig du er. Sjeldent man finner noe slikt til en så billig penge. Men kanskje jeg skal unne meg den til å bruke neste år. Da avslutter ikke året like flatt foran som det begynner.
Hilko Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2011 Ja det klaffet liksom så veldig, så pustet lettet ut da! godt å slippe å gå naken i jula ;P Syns det var en knallfin kjole og veldig billig, så høres ut som den kan være aktuell for deg også, neste jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå