Tullsjura Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Jeg kjøpt inn en kurv, fyllte den med julegodteri, fine servietter, lys, god kaffe/te, klemmentiner, julekjøtt.
rosami Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Bøker (romaner, krim, biografer, kokebøker osv.), fine glass, sengesett, fine håndkler, duker, votter/skjerf/lue sett, vin/konjakk, flaxlodd, godlukt, spa sett, pynteskjerf, smykker, klokker, kaffemaskin, eggekoker, pynteting til huset...
Cornelianelia Skrevet 12. desember 2011 #7 Skrevet 12. desember 2011 Fotokalender gir vi hvert år. Ellers er bilder av ungene og alle slags produkter med bilder av ungene fine gaver til besteforeldre. Man kan f.eks lage kopper med barnebilder på. Ellers kommer det jo an på hva de liker: Til bestemødre: Body lotion, bøker, cd-er, filmer, genser, votter, lue, skjerf, et godt pledd, Til bestefedre: Bøker, cd, filmer, klær, votter, lue, pakke med skismøring, skistaver.... Felles: Er det helt håpløst å finne på noe, kan man gi opplevelser. Teaterbilletter er en super gave.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 18. desember 2011 #8 Skrevet 18. desember 2011 Til min bestefar på 88 år, har jeg laget julekalender av barna, dette får han hvert år. I tillegg har jeg tatt en flettet, avlang kurv med Hval sjokolade ( er Sandefjording;), et flaxlodd, et glass hjemmelaget honning ( fra bierøkter) og hjemmelaget marsipankuler med sjokoladetrekk innpakket i callofan Håper han blir glad!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 18. desember 2011 #9 Skrevet 18. desember 2011 Så forresten på tv i stad at det var en ala Expert forretning som averterte for fotbad til 200 kr. De er jo veldig deilig å sitte med i godstolen! ( Gammel som ung hehe
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 18. desember 2011 #10 Skrevet 18. desember 2011 Sorrym, blir visst mitt 3. innlegg her det...! Hehe Så ikke at folket var 50-60 år! Konsertbillletter eller gavekort på restaurant er gode tips Det sistnevnte har jeg kjøpt til far og samboer Svigers har fått dampvasker. Også et tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå