Stolt mamma og englemamma Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Hei jenter! Er bare så fortvilet her eg sitter alene, så eg må bare få det ut en plass.. Eg har samboer, en gutt på snart 2 år og en baby i magen i uke 14. Det er snart jul og livet er perfekt.. Helt til i går kveld..! Ei venninne (god venninne) fortalte meg noe som forandrer alt: vi hadde nemmelig innflyttningsfest i vårt nybygget hus for litt over 1 år siden.. Det var en del som kom langt for å være med og måtte overnatte. blandt annnet venninnen min. Ho fikk plass på madrass inn på soverommet vårt. Når samboer var sikker på at eg sov, la han seg ned til henne, og de hadde sex!!??!! Er helt sjokkert!! Han kommer hjem fra jobb i morgen, og eg vet ikke hva eg skal gjøre.. hvordan eg skal takle dette!! Eg stolte 110% på han og vi hadde det jo så fint.. Og så blir eg sviktet så grovt! og ikke nok med at han var utro.. men med min venninne og på samme rom som eg lå å sov!!??! Han er jo verden snilleste og goe kjæreste og værdens beste pappa.. Så hvordan skjedde dette?? Vi må jo gjennom julen sammen, og eg vet ikke hvordan eg skal klare dette :(
FrkKværner Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 eøh, dette tviler jeg sterkt på du. ingen mann ville bedrat kona i samme rom. ingen mann er så dum. tror du virkelig på dette her? at de kan ha hatt sex, mulig.. men hvertfall ikke i samme rom som du sov i. neppe!
Liten skatt i mage <3 Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 uff kjære deg da.... Fikk skikkelig vondt i meg når jeg leste innlegget, og ingen ord kan trøste deg eller dempe den vonde følelsen du bærer nu. "Gode venninnner gjør ikke slik først og fremst, fyll eller ikke. Hvorfor fortalte denne "gode" venninnen din deg dette tror du? Om dette var en "fylleting" så burde ho i mine øyne være "venninne" og holdt kjeft, og latt din mann si dette til deg. Det er han som er sammens med deg og har sviktet deg. Bruk tiden du har alene nå og finn ut om dette er noen du kan tilgi eller ikke, og vær ærlig med deg selv der. Så får du sette av tid til en god lang samtale når han kommer hjem. Kjærlighet er vanskelig og om den er sterk nok så kommer det til å gå bra. Men om du føler alle bruer er brent mellom dere nu så blir du å finne kjærligheten igjen skal du se. Ang den "gode venninnen" din, så gi klar beskjed om at ho holder seg langt unna deg og dine. Hun vil ikke deg noe godt spørr du meg.og går ikke under kategorien "god venninne" Lykke til
prøver1991 Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Jeg tror den gode veninna di lyver, hvordan kan hun knulle mannen din hvis dere er veninner?
Savner.. Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Dette höres helt utrolig ut...vet ikke hva det er slags veninne du har...men du må virkelig sette deg ned å tenke deg godt om för du beskyller din man for dette! Det höres bare utrolig fjärnt ut for meg....at din man kan gjöre dette mens du er på samme rom og at din veninne også går med på det er bare helt utrolig!! Jeg ble beskylt en gang för mange år siden for å ha värt utro av min kjäreste (men pålangt när så alvårlig som dette) men jeg har aldri värt så Arg i mit liv!!! Det er klart du skal prate med han, men du må höre på hva han sier også..... Hilsen en Man..
Stolt mamma og englemamma Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2011 hele historien er sann.. snakket nettop med min mann og han bekreftet dette.. Han kommer hjem i morgen og eg vet ikke hva eg skal gjøre.. Han foreslo at han kunne reise bort en stund så eg fikk tenke.. men hans sønn savner han veldig.. så eg ba han komme hjem, så får evt. eg reise bort.. er bare helt ødelagt i kveld.. at han kunne!!
Savner.. Skrevet 11. desember 2011 #7 Skrevet 11. desember 2011 Har ingen tröstende ord til dig desverre....men tror det kan väre bra for dig og kanskje dra å hilse på din famlije noen dager! Nu må du tenke på hva som er best for dig...
Gjøkeredet③ Skrevet 11. desember 2011 #8 Skrevet 11. desember 2011 For en "venninne". Kjenner jeg blir oppriktig sjokkert og lei meg på dine vegne. Vet helt ærlig ikke hva jeg hadde gjort i samme situsjon, så skal ikke komme med noen råd annet enn at du tar ALL den tiden du trenger til å bearbeide det du nettopp har fått vite på alle måter. Føler virkelig med deg.. Hva sier forresten mannen din? Er han lei seg, ber han om tilgivelse, eller hva er reaksjonen? Lykke til! God klem
Stolt mamma og englemamma Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2011 takk for støttende ord alle sammen.. Setter pris på det.. for å si det sånn, så er ikke denne venninna noe venninne lengre.. venner gjør bare ikke sånt!! Når det kommer til mannen, så er han utrolig lei seg.. han sier han har gått med en stor klump i magen hele året, men han har bare ikke klart å si noe.. Men han er glad for at sannheten kom ut.. Nå håper han bare på at vi kan redde forholdet.. men akkurat nå, klarer ikke eg å se lengre frem til at eg er utrolig skuffet og lei meg.. men tusen takk for gode ord
Stolt mamma og englemamma Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2011 noen venninner er tydligvis ikke ekte venninner.. detter er sant, desverre.. mannen har bekreftet
MammaElisabeth Skrevet 11. desember 2011 #11 Skrevet 11. desember 2011 Nå fikk jeg en vond klump i magen, og veldig vondt av deg... Hvordan kan man gjøre dette mot sin kone? Og, hva er dette for en "venninne"?. Jeg kjenner jeg raser inni meg! Jeg tror at det viktigste du gjør nå er å lytte til DINE følelser, og DINE tanker. Du får sikkert mange mennesker rundt deg nå som har en mening om hva du skal gjøre. Men, til slutt er det bare du som vet best hvordan deres forhold er. Det er også bare du som vet best hva du vil... Håper det går noenlunde greit med deg, og at du kommer deg gjennom det til tross at det er helt for j.... og uvirkelig...
Ikkesåallerværst Skrevet 12. desember 2011 #12 Skrevet 12. desember 2011 Stakkars deg! Som ei over her skriver, du må finne ut hva du føler og vil. Har inntrykk av at de fleste råd går på å avslutte forholdet, men tenk godt over hva du vil nå, og hva du kanskje vil på lang sikt. Mannen din sin reaksjon er hvertfall i tråd med at han elsker deg og skjønner at han har såret deg dypt og kanskje mister alt. Tillat deg å ha alle mulige følelser, og vær sint! Må bare si at det er stort av deg å la han komme hjem fordi toåringen savner han. Du må være en supergod mamma!
selma07 og engel Skrevet 12. desember 2011 #13 Skrevet 12. desember 2011 Det er ingen snille, flotte kjærester som gjør det han har gjort, for så å gjøre deg gravid... Om han har hatt en vond klump i magen, så kunne han vel droppet et nytt barn.. Innflyttingsfest, nybygget hus, ettåring i hus.. madrass på soveromsgulvet i et stort hus? syns det hørest merkelig ut jeg...
magica78 Skrevet 12. desember 2011 #14 Skrevet 12. desember 2011 Ja høres veldig rart ut, jeg hadde ikke latt han få komme hjem engang, han kunne bare ha hentet tingene sine på trappa. Men vi er alle forskjellige så håper du finner ut hva du kan og ikke kan leve med. Men har han sex med din venninne i samme rom du sover så sier jo det alt....... Jeg føler virkelig med deg, denne situasjonen unner jeg virkelig ingen:(
*Lykkelig 1984* Skrevet 12. desember 2011 #15 Skrevet 12. desember 2011 Nei himmel! Nå ble jeg kvalm kjenner jeg.... Dette var skikkelig ekkelt å høre! Det er vel ingenting jeg kan si som får deg til å føle deg bedre, men du skal vite en ting og det er at dette fortjener du ikke! respektløst! Mannen og venninna mi hadde røket rett ut av mitt liv ihvertfall! Har ikke ord, dette er helt avskyelig....
cowboylaila Skrevet 12. desember 2011 #16 Skrevet 12. desember 2011 Du må velge hva du vil gjøre.. Uansett så er vel terapi noe dere må benytte dere av. Enten må du tilgi og glemme eller så må du gå... Jeg vet at jeg sannsynligvis aldri hadde kommet over noe sånnt og det hadde spist ekteskapet opp innvendig til det ikke var noe igjen av kjærlighet eller tillitt. Huff...Synes synd i deg. Gravid og allt...
Kaktus_86 Skrevet 12. desember 2011 #17 Skrevet 12. desember 2011 Dette er bare helt vanvittig. Jeg klarer ikke å skjønne hvordan noen kan gjøre sånt. Først tenkte jeg at veninna di er misunnelig på deg og prøver å ødelegge, men leste at han har bekrefta. Sjokkerende. Jeg vet virkelig ikke hva man kan si for å hjelpe. Håper du har familie og GODE venner som kan støtte deg i tiden fremover! Terapi er nok heller ikke dumt, selv om du virker som en utrolig sterk jente! Du kommer til å ha mye tanker og følelser som må sorteres og bearbeides. Sender deg masse varme tanker og en kjempestor klem. Håper for din og barnas del at du kommer styrket ut av dette!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå