Gå til innhold

Julegave til foreldre som har alt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca. 500 kr. Er helt tom for idèer :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fotpleie, ansikt el kna på kroppen litt.

Skrevet

Vi fikk gavekort på en finere restaurant av min tante ifjor, synes faktisk det var en ganske god ide.

 

Gavekort på spa eller ting dem interesserer seg for kan også være ett tips.

Skrevet

Filmkveld-pakke: dvd, flaske vin, potetgull, peanøtter, sjokolade, popkorn. Pakk det sammen i en fin kartong. De som har alt gleder seg som regel over ting som kan brukes opp.

Skrevet

Abonnement på et blad? Fatters fikk ett år med "Vi over 60", og ifjor ett år med "Hytteliv".

bladkongen.no har mange greie tilbud, også kortere abonnement på 3 eller 6 mnd...

 

Ellers så har jeg laget marsipankjeks ( bare skjær opp en sånn "kubbe" i 1/2 cm tykke skiver, pensle med egg og legg en mandel oppå, stek i ovnen noen min, blir superdigg ), pent pakket inn i cellofan eller en fin boks.

 

I år har jeg kjøpt en Rubicks kube til fatters, med 5x5 ruter ( han har hatt slag, og driver mye med hjernetrim for å skjerpe de små grå...)

 

Til mamma i år har jeg kjøpt noen kjempefine håndtrykkede kjøkkenhåndklær jeg fant på etsy.com

 

Eller hjemmelaget/kjøpt julekonfekt? Det finnes drøssevis av oppskrifter på nett.. Jeg kjøpte spiselig glitter i julefarger ifjor, ( www.edible-glitter.co.uk ), det ser fancy ut med marsipan dyppet i sjokolade med et lite dryss gullglitter på f.eks...

 

 

Skrevet

Jeg tar de med på julekonsert før jul og sier at det er årets julegave:)

Skrevet

Her går det mye i spiselige gaver, særlig til svigers. De er en del eldre enn mine foreldre, og har det meste. Svigerfar er glad i te, og får ofte te fra spesialbutikk. Ellers så er olivero&co en butikk som brukes mye av min svoger, og både jeg og svigers blir glad for å få oljer, urtesalt osv derfra. Gode ullsokker gir jeg bort innimellom, da dette er noe som brukes mye og blir slitt. Jeg har også bakt engelsk julekake til svigers de siste årene, det er en ganske dyr kake å bake, kommer fort opp i 300,- Ellers så gir jeg bort hjemmelaget syltetøy og tyttebærgele, pene kjøkkenhåndklær, juletrekuler fra lisbeth dahl og bøker. Vi er en familie osm leser mye, så det er alltid hyggelig med bøker.

Skrevet

Har kjøpt en kurv og fylt den med en flaske vin jeg vet de liker, noen oster og et par pakker kjeks. På julaften skal jeg ha en drueklase og et par appelsiner oppi (veldig godt til ost og kjeks), og vips, så har de en helkveld med vin og ost :)

Skrevet

Jeg kjøper billetter til teater, konsert el. Mange teatere har gavekort også. Det er en hit år etter år her!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...