Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Til ca 500 kr,- Er helt tom for idèer-
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Jeg tror at den mest vellykkede gaven jeg har gitt var i 60 årsgave til min far. Jeg og min søster hadde funnet frem mange gamle bilder, fra hans barndom, opp gjennom vår barndom og til nåtiden med barnebarn. Disse skannet vi inn, og lagde fotobok. Vår far er en meget sindig mann, men da ble han synlig rørt Men det er klart, dette krever litt forberedelser så det er kanskje litt sent nå til julegave. Men da har du et tips til neste jul
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Takk for svar Har tenkt på slike ting,men føler 500,- blir så lite i en slik sammenheng. HI
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #6 Skrevet 11. desember 2011 Tro det eller ei. Men vi skal kjøpe en pakke friele kaffe Altså 6 i en eske. Det skal jeg love de blir himla glad for. Ellers får de kalender av snuppene våre. De vil jo ikke ha pakke i det hele tatt, men det blir jo kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #7 Skrevet 11. desember 2011 Fotpleie, ansikt el kna time på heile kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå