Gå til innhold

Huff. Flere som ser på supernanny nå eller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så bare slutten, men de snakket om en tresleiv? Hva i all verden var det de gjorde?

Skrevet

Riste barna med tresleiv. Og det var hardt!

Skrevet

Godt de fikk hjelp i allefall!!!!

Sikkert maaange fler som trenger hjelp til barneopdragelse i denne verden... Jeg orket ikke se, så bare til hun dasket med full kraft på rompen til hun jenta... så måtte jeg bytte kanal. Blir dårlig av å se slik!

Skrevet

Var jeg som bare så slutten, de gjorde i alle fall en god jobb til slutt! Tydelig at de hadde tydd til vold av mangel på et bedre "verktøy", de ante ikke hva de skulle gjøre. Er nok ikke så uvanlig i USA, vil jeg tro. Men det skjer nok her til lands, også.

Av og til skulle jeg ønske foreldretreningsprogram var obligatorisk for blivende foreldre. Gjerne med sertifikat! :) Kall det PMTÒ, MST, Circle of Security eller Marte Meo, alle disse programmene er supre for folk som trenger litt hjelp til å få dreis på oppdragelsen av ungene.

Skrevet

jeg ble riset med tresleiv som barn... og skal i hvert fall aaaaldri gjøre det mot mine barn. Du kan trygt si at pappa var min favorittforelder til langt oppi 20-åra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...