Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Addison har ett eller annet fertilitetsproblem så vidt jeg har forstått? Men så så jeg en episode nå for litt siden hvor hun oppdaget at hun er gravid, var det etter prøverør? Eller skjedde det av seg selv? Hva slags problem har hun da, som bare kan fikse seg av seg selv? Og hvem er forresten faren til den hun venter?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 nei, vi vet ikke om hun er gravid eller ei. Det var etter inseminasjon av donorsæd 2. forsøk. Hun har omtrent ikke flere egne egg igjen, blitt for gammel.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 beklager jeg skrev feil, egg ble høstet og befruktet med donorsæd
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Hvia du så episoden som TV2 sender var det falsk alarm så ikke gravid(de trodde det hadde skjedd av seg selv og at Sam var faren men hun var ikke gravid) De andre som har svart deg mener nok litt lengre frem i tid enn TV2 har kommet foreløpig...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Okei, fikk ikke med meg det med falsk alarm jeg da. Er ikke avhengig med å få den med meg men ser litt når jeg plutselig har et øyeblikk alene med fjernkontrollen. Men som dere skjønner blir det ikke ofte. Kom bare på det nå som jeg så reprisene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå