Gå til innhold

Er dere mye syke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da barna mine var yngre ble jeg jo smittet av alt hele tiden. Men føler vel at immunforsvaret mitt er blitt sterkere med årene. Nå har jeeg både skolebarn og barnehagebarn - og er livredd for denne spysyken. Håper jeg slipper unna i år også.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I høst har vi vært syke nesten hele tiden... Både jeg og barna, mens mannen holder seg frisk. Her har det vært ille siden september. Ved siden av ting som går har jeg klart å få virus på balansenerven tidligere i høst, og nå har jeg brukket et ribben.

Skrevet

Nei ingenting i år. ikke annet enn mannen hadde influensa med feber i våres. og jentungen har vært litt snørrete i sommer.

Jeg er gravid, men det har vel ikke no å si..Skal ikke juble, for plutselig er omgangsyken her...Den pleier jo å komme før jul :(

Men har ei venninne med to barn og de er syke hele tiden, så det er nok forskjeller på bhg og sånt..

Skrevet

Er kronisk syk jeg, har ME med kronisk hodepine, muskelsmerter, konstant sliten og ofte svimmel, kvalm og uvel.

Men jobber 50% da, og har nesten ikke fravær. De siste 10 årene har jeg hatt en egenmelding pga egen sykdom. Mange mange år siden jeg hadde omgangssyken sist og da hadde jeg det i helga.

Skrevet

Jeg er nesten aldri syk. Har aldri hatt influensa, blir ikke forkjølet, får ikke halsbetennelse, har ikke hatt feber siden jeg var barn. Kan få omgangssyken, men det er snart 2 år siden sist nå.

Skrevet

Jeg har Ulcerøs kolitt og blir veldig dårlig når jeg får omgangssyke(farrang). I fjor hadde jeg dette hele 4 ganger så da ble det en del egenmeldings dager og sykemelding.

I år har jeg bare vært borte to dager for meg selv, men 7 dager for syke barn så langt. De fleste av disse har kommet de siste ukene. Ser ut for at det også kan ble flere:(

Hos oss varierer det veldig fra år til år.

Skrevet

Er heldigvis nesten aldri ordentlig syk. Er litt småforkjølet innimellom men aldri så syk at jeg er borte fra jobb pga det. Har tre barn, og de er også heldigvis nesten aldri syke. Minste begynte i barnehagen i august, og har ikke vært syk enda. De to andre har vært borte fra skole og barnehage 1 dag hver i løpet av 2011.

Skrevet

Jeg har 6 unger i skole og barnehage, men er selv nesten aldri syk:)

Skrevet

Både jeg og sønnen min er sjelden syk. Sist jeg var ordentlig syk med 40 i feber, var for 4 år siden. Etter det har jeg bare vært småforskjøla. Det samme er sønnen min også. Han er veldig sjelden syk. Kan bli syk kanskje 1 gang i året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...