Gå til innhold

Hilser dere på alle facebook-vennene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer nettopp fra en butikk hvor jeg så en gammel venninne. Vi gikk på samme skole mange år tilbake, men har nå bare kontakt på Facebook. Snakker lite der også, men kommenterer gjerne bilder av barna til hverandre. I barneårene var vi bestevenninner, men vokste vel fra hverandre.

Jeg så at denne venninnen så på meg og jeg tenkte "så koselig å se henne her". Gikk imot henne for å si hei, men da bare snur hun seg bort å går motsatt vei. Og jeg vet helt sikkert at hun så meg.

Synst det var så rar oppførsel. Man sitter jo igjen med en følelse at man har gjort noe galt mot henne en gang. Eller så kan det jo være at hun har et så "dårlig" liv- og var livredd for at jeg skulle spør hvordan hun hadde det.

Jeg hilser på alle mine venner jeg. Hva gjør du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg treffer en upop facebookvenn, brøler jeg så spyttet skvetter i ansiktet på vedkommende: "Du er bare listefyll, hahahah!" Så går jeg fornøyd videre, mens vedkommende sikkert bruker dager på å komme seg igjen, hahahah!

Skrevet

Har møtt på Facebook-venner som bare går rett forbi meg selv om jeg hilser, og det er umulig at de ikke ser meg.. Det første jeg har gjort da er å logge meg på Facebook og slette dem som venner. Lurer på hvorfor de sender venneforespørsel til meg når de ikke gidder å snakke med meg?

Skrevet

Jeg hilser på alle, men ser jeg en gammel skolekamerat på andre siden av parkeringsplassen, så står jeg ikke og venter for å hilse;)

Skrevet

Hilser på hele bunten :) Eller snakker med!

Mener du hilse, som bare å se hei og gå videre eller slå av en prat?

Skrevet

Så sant jeg ser vedkommende, hilser jeg selvfølgelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...