Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Jeg har ikke egen bil selv, så vil nok flytte setet litt fra bilen til bil, blir nok ike brukt så mye. Jeg kommer til å feste det med bilbelte slik jeg har gjordt med bilstol nr 1. Har Brio Go bilstolen nå, men nå er Mille for lang så skal kjøpe neste str. Håper noen har noen gode råd å komme med. Tusen takk =)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Jeg har selv Besafe Izi og er veldig fornøyd med det, men det er et digert sete som neppe er noe særlig å flytte frem og tilbake. I bilen til mannen min har vi Britax Multitech, det er et helt ok og lett sete som du fint kan flytte fra bil til bil og feste med bilbeltet.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Tusen takk =) Tok meg en kjapp tur på Barnas Hus nå, og de anbefalte meg også Britax, Be safe ble for stort å flytte ja, men Britax er nok mer et sete tilpasset våre behov. De har 25% rabatt søndag 18 så venter med å kjøpe det til da, siden det er jo relativt dyrt. Tusen takk for hjelp! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå