Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Og hvor stor aldersforskjell er det mellom dem? Evt også kjønn? Mine to eldste har nå i det siste begynt å leke skikkelig sammen. Nå har de f.eks lekt noe rollelek og jeg har ikke sett noe til dem på en times tid. Det er 3år mellom dem, og det er en gutt og ei jente... Synes dette er utrolig deilig da de krevde meg konstant tidligere. Har også en baby på 8mnd, men hun er også relativt selvgående. Krabber rundt og leker med lekene sine
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Tvillingene på 2,5 leker mye sammen.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Godt når de har hverandre slik Kan jo nevne at mine er 2,5 og 5,5år gamle... Og de kan krangle også, de gjør det bare ikke så mye for tiden hi
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Ja, har fire barn i alderen 12, 9, 5, 2 og de leker skikkelig godt sammen alle fire... noen ganger to og to også.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Jeg har fire barn og de deler seg som regel i to, de to eldste leker med hverandre og de to yngste leker med hverandre. Men det er ikke uvanlig at eldste plutselig sitter på gulvet og leker "pusekatt" med minste heller De krangler selvfølgelig, det er en del av det å ha søsken det, men de leker stort sett fint. De er 10, 8, 4 og 3 år gamle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå