Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Jeg har vært inne på Emmaljunga sine sider, men jeg ser ikke prisene på vognene. Er jeg helt blind, noen som kan hjelpe meg.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Emmaljunga har avtaler så man må kontakte forhandler for pris og bestilling.. Desverre:-/
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Svært sjelden at priser står på slike sider. Selv om det riktignok stod på Emmaljunga sine sider før. Simo eller Brio har heller ikke priser på sine hjemmesider. Sjekk på bl a www.babykos.no der står priser.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Du finner sjelden priser på nettsidene til en leverandør, du må se på nettsiden til et utsalgssted for å finne priser. F.eks her: http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=index&manufacturers_id=4
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #6 Skrevet 11. desember 2011 Emmaljunga har avtaler så man må kontakte forhandler for pris og bestilling.. Desverre:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå