Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 På fredag spurte mamman om vi kom dit i dag noe jeg sa ja til, så snakket med mamman min 2 ganger i går begge gangene spurte hun om vi kom til de i dag noe jeg svarte ja på begge gangene. Så ringe hun nå og spurte hav vi gjore jo da vi spiser litt lunsj så skal vi ut og leke litt med ei venninde av datteren min. Så spør hun enda en gang kommer dere i dag? Jeg merket at jeg ble kjempe irritert. hun har jo spurt mange ganger.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Har du svart litt utydelig? Om du har sagt noe ala "jaaa, det skal vi se om vi får til" eller " vi regner med det", så kanskje hun er usikker på om dere faktisk kommer, og at det er viktig for henne å vite sikkert og at hun gjerne vil vite når. Eller så kanskje hun begynner å bli litt glemsk, og ikke husker hva dere svarte eller at hun spurte. Uansett tror jeg ikke jeg hadde blitt irritert, jeg hadde blitt mer nysgjerrig på hva som lå bak det at hun spurte om og om igjen.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 eller så har hun planlagt en overraskelse, og derfor vil forsikre seg 100 % på at dere kommer:)))
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Jeg er sånn at jeg liker vite når folk kommer, så jeg hadde antagelig mast til jeg fikk vite når dere kom. Jeg stikker innom i løpet av søndagen blir for vagt for meg altså, jeg vil vite når jeg skal spise, når jeg skal sette på kaffen, når jeg kan gå ut en tur og når jeg skal rydde over stuen fordi besøket kommer snart. Kanskje hun bare ønsker å vite om dere kommer midt i middagen, om dere skal ha mat, om dere kommer til kaffe etter middag, om dere kommer til barne-TV eller når dere egentlig kommer. Kan være greit å vite for de som venter på besøk...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Hadde du sagt tidspunktet for når dere kommer hadde jeg sett på det som mas. Men har du ikke gjort det syns jeg det er greit. Hun vil vel bare planlegge dagen sin litt og ikke sitte å vente forgjeves i timesvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå