Gå til innhold

Om å være alene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nyter å være alene. Føler meg lykkelig og er så takknemlig for at livet mitt er som det er. Det er ikke en selvfølge at jeg skulle få det slik som dette. Egentlig burde jeg vært veldig langt nede nå......

BF er samboer og prøver så godt han kan å leve to liv. Jeg lar han leve litt hos meg. Han kommer med løgner i ny og ne, men jeg avslører ham lett. Lar meg ikke lure en gang til. Syns vi en grei ordning,hehehe. Litt kos av og til. Alle trenger det ;D Så kan den lille kjæresten hans leve lykkelig uvitende om at han og hun kan redde forholdet. Jeg lever mitt liv, samtidig har jeg full kontroll og oversikt. Ikke noe bråk, bare kos med barna. Har av og til litt vondt av kjæresten hans, men hun burde kanskje lære slik jeg lærte.

BF prøver seg av og til med trussler og sånn. Men det han ikke vet er at jeg har overtaket. Føles godt å endelig ha kontroll over MITT liv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo flott det passer for deg og du er lykkelig da. Jeg ville ikke vært lykkelig med å bruke og la meg brukes av en mann som hadde dame. Skal jeg bare bruke noen for sex så får den personen være singel og klar over hva jeg gjør.

Jeg ville aldri vært med på å holde et annet menneske for narr, og å såre det mennesket.

Og å ha sex med et menneske som er utro mot partneren sin, og som kommer med trusler (overtak eller ikke) høres jo å så utrolig sjarmerende ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...