Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Noen som allerede har fått opp julepyntet? Nisser osv... Jeg har litt lyst, men er det for tidlig eller?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 delvis! Benytter siste måned i permisjon til å vaske ned huset, og etter hvert som jeg vasker, putter jeg vekk ting som står framme hele året og setter fram nissene. Kjøkkenet er snart ferdig og til uka blir stua i orden også tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Ja... synes det er koslig med jul i huset allerede fra begynnelsen av desember... istedennfor bare 7-14dager! Småpjusk igjenn bare her
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Jeg tar litt og litt. Planen er ta kjøkkenet, kanskje idag, først vaske og så pynte:)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 tar også litt og litt! Har ikke så mye nisser og stæsj, men det kom fram en nisse samtidig som adventskalenderen og adventsstakene og så kom de rød dukene i går. Idag kommer det litt mer + julekrybba.. Har ikke røde lys enda da.. syns hvite lys er best frem til juleferien begynner..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #6 Skrevet 11. desember 2011 La på litt røde duker og satte fram røde lys og telysglass i går. Pynter ikke så voldsomt, nissene er i mindretall her i huset. Kjøper nok litt blomster mot helgen igjen. Juletreet pyntes trolig neste helg.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #7 Skrevet 11. desember 2011 Pyntet til jul? Vi er midt i adventstida, jo! Nei, jeg venter til jul med julepynten, jeg. Setter pris på å ha jul i jula og ikke lenge før jul. Jula varer fra 24. des. kl 17 til 20. dag jul, altså 13. januar.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #8 Skrevet 11. desember 2011 Pyntet ferdig til jul på 1 advent og pynten skal ut igjen hos meg 1 nyttårsdag :-)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #9 Skrevet 11. desember 2011 Pynta litt på onsdag, men mest fordi 4-åringen lurte på om vi ikke kunne pynte til jul snart. Ellers så hadde jeg nok ventet til en eller annen gang etter den 20. og før den 24. )
Gjest overlord Skrevet 11. desember 2011 #10 Skrevet 11. desember 2011 Pyntet alt med unntak av treet .Og det skal opp denne uken. Elsker jul!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå