Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Jeg skal reise med en på 4 og en på 10.. Det er all inclusive... Hvor mye må jeg regne med i lommepenger? Har aldri vært der før, og aner ikke noe om shopping muligheter
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Mange bra og billige parfymerier, og masse skrap. Om du vil shoppe anbefaler jeg vecindario (?), eller mogan (1 super skobutikk) eller las palmas. 50euro om dagen holder om du kun skal være i pr.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Jada... Vi skal til Palmitos i parken der, regner med det går litt penger der er det ikke et senter med flere butikker i PR?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Jo, men de er dårlige. Bare skrot. Unntatt parfymeriene.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 Jaja vi liker skrot hehe Og parfyme har jeg i grunn nok av Men ikke sko hi
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #7 Skrevet 12. desember 2011 Da finner du nok noe du liker der:) Mye sånn type t skjorter med GC print på og juggel og elektriske greier, kameraer osv. Ja, også får du kjøpt dop av nigerianerne som selger klokker også. Også er det flust av spille automater og et par matbutikker der. God kinesisk buffet helt øverst og innerst på senteret + en indisk rett rundt hjørnet for den kinesiske. Styr unna de "spanske" restaurantene på senteret, de er ikke gode og sikkert ikke spanske heller. De nede ved stranden er bedre da.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #8 Skrevet 12. desember 2011 Har ingen planer om å kjøpe dop,og elektriske dingser har jeg fått beskjed om å holde meg unna Takk takk uansett da hi
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #9 Skrevet 12. desember 2011 Atlantico senteret i Vecindario er bra, eller La Terazza(?) som ligger forbi flyplassen. Senteret i PR er bare skrot, ikke noe der som er holdbart lenger en den uka du er der på ferie..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå