Gå til innhold


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Eller jeg er 15+0 i dag, og det føles HELT HERLIG! Vet jeg nærmer meg tiden med spark og daglig det å kunne kjenne liv, og det skal bli så deilig! Hittil har jeg vekslet på å føle meg trygg på at alt går bra, for så å plutselig føle at det ikke er det. Tror jeg har kjent liv noen par ganger, men er ikke heeelt sikker, og det har ikke vært noe mye. Er annengangs og håper derfor det blir tidligere enn sist. Var ca 22-23 uker sist når jeg kjente noe første gang, men da lå morkaka foran i tillegg.

På "min side" i dag står det at nå i uke 16 kan man kanskje begynne å se og kjenne bevegelsene UTENPÅ!!!!!!!!!!! magen........ DET MÅ DA VÆRE FEIL????? WHAT liksom. Jeg er ikke engang sikker på om jeg kjenner kanten på livmor engang....

Hvordan er/var det med dere andre i uke 15/16?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med 15 fullgåtte uker idag :) Alt er og blir en milepæl når det gjelder graviditet!

Jeg er førstegangsfødende og kjente ikke tydelig spark utenpå magen før i uke 22/23. Dette er veldig seint sier mange, men jeg synes det var vanskelig å vite hva jeg skulle kjenne etter. Kunne vel være antydning til romstering i magen allerede i uke 18/19.

 

nå er det daglig med spark og romstering og jeg gleder meg over det, selvom det kommer noen litt her og der som ikke alltid er like delilig!

Men det viktigste er å vite at tulla i mange har det bra, så da er alt greit :)

 

Lykke til videre med svangerskapet,og god 3. søndag i advent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me too, i dag :-)

 

Jeg kjenner godt kanten på livmoren. Legg deg på rygg og kjenn etter når du er tissetrengt (!), da presses ting gjerne opp og frem av en full blære :-)

Jeg stusset og på kommentaren om å kjenne liv utenpå, kan ikke stemme. Kanskje for noen, men neppe for de fleste. Jeg kjenner tydelig når det er bevegelse, men det er ikke regelmessig.. Gleder meg til det blir tilfelle :-)

 

Ellers er formen stigende, i takt med humøret!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3<3

 

17 fulgåtte uker her :)

 

det står i den gravid boka fra jordmor også at man kan begynne å se liv på utsiden av magen.

 

men jeg har netopp begynt å kjenne på insiden.

 

:)))

lykike til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...