@nonym Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 jeg har rent hjortekjøtt i fryseren, kan jeg brune det i pannen før jeg steker det i ovnen? er helt grønn på slikt!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 jeg bruker å gjøre slik,MEN dette er med reinkjøtt... Smelter smør i panna,krydrer kjøttet,(om det er file) par timer før slik at det får trekke inn i kjøttet. Så steker jeg det par minutter på hver side, Så om jeg vill ha det i ovnen så legger jeg smør,å litt løk oppi formen. Legger kjøttet over og steker det på ca 200grader i en halvtimes tid. Ellers så skrur jeg ned platen å setter på lokk å lar kjøttet steke der på svak varme. Men jeg er slik at jeg snur kjøttet sånn etter hvert at det ikke skal ligge å "tørke" ut. Så laget jeg evt saus å koker grønnsaker som jeg ønsker... I dag er det saltkjøtt på menyen her Naaaam naaam:)
@nonym Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2011 tusen takk, da regner jeg med at jeg kan gjøre det samme.. takk for svar! saltkjøtt er naaaam det og!!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Ja det er det håper du får det slik som du vill Selv elsker jeg å lage mat,å spesielt når dettte blir bra å jeg aldri har prøvd på forskjellige ting. Krydder jeg elsker å bruke er ; kjøtt å grill. Denne bruker jeg tilåmed i sausen...
Gjest irismor Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Hvilken type kjøtt, file, grytekjøtt, stek eller kjøttdeig?
@nonym Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2011 irismor: det er rent kjøtt, om du skjønner hva jeg mener? håper å kunne bruke det som stek?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå