Patetica fåkksi Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Hallo hotte damer, er det slik at dersom jeg publiserer nyttårsforsettene mine så klarer jeg å la dem gå i oppfyllelse? Forresten, dere spiller vel christmas-brats alle som en om dagen?
Gjest cunning stunts Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Sizzling hot i daffebukse og uten bh - er jeg kvalifisert til å svare da? (Kjøpte forresten dritlekker kjole i går, puppekjole som samtidig tar bort magen, magisk!) Publisering av forsettene gjør bare at dumme mennesker kan godte seg. Det eneste som hjelper er å ha forsetter som er helt uavhengig av nyttår, dvs ikke helt, for det beste resultatet får man om man starter på dem i romjula, dvs når som helst før rakettene fyker. Begynne å trene? Ta en runde på dagen før nyttårsdrekkinga. Bli tynn? Ditto. Bruke mindre penger? Si opp alle teite medlemskap 30.12. Pøke mer? Pøk alt som har puls i romjula. Christmas brats ruler. Takk for tips!
Gjest cunning stunts Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Forresten, send brats-link som funker, jeg har ny pc og finner den ikke igjen!
Patetica fåkksi Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2011 http://www.sporkle.com/web-games/bratinvasion/ Jeg tror ikke jeg bør pøke fler på en stund. Holder meg til massedrap av gavesultne unger i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå