Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Jeg er livredd for alderdommen. Jeg gruer meg til å bli gammel, grå og svak. Jeg kjenner jeg får angst når jeg ser gamle menn/damer og gruer meg til det er min tur. Er redd for å miste meg selv og være avhengig av andre, bli dement osv. Syns det er en dårlig ide fra naturens side at man må forfalle slik. Ellers er jeg redd for edderkopper og alle lydene i huset mitt. Og er livredd for at noe skal skje med barna mine, eller at jeg skal dø fra dem.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Jeg har en smule sosial angst. Jeg klarer ikke å snakke i forsamlinger og liker heller ikke å gå alene der det er mye åpent rom og folk se på meg. F.eks en flyplass. Klarte heller ikke rekke opp hånda på skolen for å snakke i klasserommet, selv om jeg visste svaret. Spurte læreren meg, sa jeg alltid "jeg vet ikke". Kunne ikke stå foran klassen å snakke, hvis vi hadde noe form for slik framføring, var jeg borte den dagen. Helt grusomt:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå