ღhælgelainnღ Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Har i flere måneder slitt med vond og stv rygg om morgenen og må som regel stå opp fordi det gjør for vondt å ligge. Har vært hos lege og Kiropraktor, som konstaterer muskulære smerter i rygg. Har forsøkt å snu madrassen for å justere fra mykt til litt hardere. Trener vann aerobic, går turer og har også trent styrke og aerobic, men kjenner like mye smerte. Det blir bedre etterhvert som kroppen blir varm, men det ødelegger nattesøvnen min. Er fryktelig slitsomt og vet ikke hva som kan hjelpe. Har ikke lyst til å begynne å tygge tabletter heller!
Gjest Edemuli Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Hadde samme problemet, begynte hos fysioterapaut som masserer og knekker opp ryggen. For første gang på mange år klarer jeg å ligge en hel natt i senga.
Fire småtroll Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Jeg ville prøvd en naprapat, de jobber på en annen måte enn kiropraktorene og tar også muskulære problemer ikke bare låsninger i skjelettet. Jeg har hatt veldig god erfaring med naprapat og anbefaler deg å prøve, ingenting å tape, alt å vinne som det heter. Kan ikke la noe være uprøvd. Selv har jeg hatt liten effekt hos kiropraktor og fysioterapaut, men naprapaten har hjulpet godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå