Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Men hvordan skal jeg beholde motivasjonen og viljen? Skal ned 13 kilo
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Når du begynner å se resultater er det motivasjon nok ;-) Anbefaler personlig trener!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Personlig trener kan jeg bare glemme. Flytta inn i leilighet denna uka som vi har kjøpt så lommeboka er skrapa
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Tenkte kanskje å lage slankeblogg Tenkte å legge ut bilder jevnlig for da må jeg gjøre det Men føler det blir litt teit
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 det er det dårligste tipset jeg har hørt.... når man starter trenger man motivasjon der og da, ikk e etter lang tid når resultetet kommer. hilsen en som strever selv med å komme igang.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #6 Skrevet 11. desember 2011 Sett deg et langsiktig mål, og gjerne noen små kortsiktige mål (ikke vektmål, men kanskje små endringer i kosthold, antall treningstimer på en uke osv)! Og så begynner du rolig, ikke for hardt, kanskje to ganger i uka. Gå gjerne på fellestimer, da blir du dratt i gang og motivert! Og finn gjerne på noe kos til deg selv etter en uke med trening; et godt langt bad, ansiktsmaske, peeeling osv. Etter min erfaring er den verste tiden de første to-tre ukene. Du blir stiv og støl, kroppen vil ikke henge med skikkelig, og motivasjonen kan droppe til under null. Men hold ut! Det er kun en liten periode, så blir det brått så mye bedre Jeg har satt meg som mål å gå ned 10 kg til sommeren. Har ikke fått begynt emd trening enda pga mangel på tid, rett og slett, siden vår lille ikke har begynt i barnehagen enda, og pappaen har to jobber. Men etter nyttår begynner treninga for alvor! Lykke til til deg
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #7 Skrevet 11. desember 2011 ...og kanskje det viktigste av alt: Sett opp treningstimer i kalenderen, se på de som du ville en jobbavtale. Det er ikke bare å avlyse om du ikke har lyst en dag, du SKAL dra. Finn faste timer å dra på, gjerne avtal med noen å dra sammen med, eller fortell andre at du skal trene på den og den timen. Da er det ikke så enkelt å skulke unna 01.06
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #8 Skrevet 11. desember 2011 Takk for tips Har tenkt å trene 2-3 ganger i uka, men kommer an på hvor mye babyen er våken på nettene og jeg orker Må få vekk gravidkiloene Lykke til til deg og =)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #9 Skrevet 11. desember 2011 Jeg må også komme i gang, ble litt inspirert av denne siden; http://before-afters.tumblr.com/ Her sitter gravid kg som støpt, og jeg vil ha de av nå! Har til og med gått opp noen kg.. Ikke bra. Har aldri veid så mye i mitt liv! Har funnet ut at jeg er dårlig på å drikke, så tror ofte jeg er sulten i stedet.. Så nå har jeg begynt å drikke mer vann og mye grønn te, har hjulpet på ulvehungeren min! Så det er jo et tips til dere som ønsker å gå ned! :)Ellers blir det bare lange turer med baby som trening her i gården..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå