Gå til innhold

Noen som vært på Blue village Las Pitas?:):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en familie på 3 som vurderer å reise dit neste år og lurer derfor på om noen har noen erfaringer å dele?

Lurer fryktelig på hvordan den 1roms leiligheten er, og om det er den som ligger under bilder på siden til startour og om den kan passe for oss? Noen som vet?

Og om det evnt er langt fra disse leilighetene til restaurantene på anlegget, basseng osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært på Las Pitas, men på Playa Feliz, men hele greia er samme Blue village anlegg.

Hadde jeg vært dere ville jeg enten bodd på Ochidea eller Playa Feliz.

I

kke langt fra Las Pitas til bassengene, men det ligger litt bortenfor alt sammen liksom. Litt for seg selv. Ikke noe eget basseng e.l.

Vi vurderte Las Pitas før vi dro og spurte Star Tour om 1-roms'ene hadde noe forheng e.l. foran sengene, men det var visst bare et stort rom.

Det er ca 100-400 meter å gå til bassengene/restaurantene fra Las Pitas, avhengig av hvor på anlegget dere får hotellrom. Las Pitas har mange leiligheter nemlig.

Playa Feliz ligger også litt for seg selv men har eget basseng og restaurant. Playa Feliz ligger som en hestesko rundt bassenget (velg rom mot basseng!), helt genialt. Ikke noe stress å gå til leiligheten å hente ting osv. Du kan faktisk ligge på terrassen å sole deg og gå 5 meter til bassenget!

Det som er kjipt er at det er en del små maur på Playa Feliz, men det er det vel overalt i syden?

Orchidea ligger midt i smørøyet, men det er mange engelskmenn der. Dessuten kan det fort bli litt å gå til/fra bassenget hvis dere får rom høyt oppe i etasjene.

Restaurantene på anlegget (1 på Playa Feliz, 2 på Orchidea) er ikke mye å skryte av. Litt kantineaktig, men det dugde for oss. Vi hadde all inclusive, synes det er enklest med små barn. Vi skulle bare spise, ikke nyte maten som før..... ;)

Star Tour er veldig flinke til å svare på sine facebook side, så du kan evt spørre mer der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...