Gå til innhold

kan jeg spise salat til hvert måltid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det helsefarlig? Tenkte kylling t og fisk til middag ved siden av salaten og litt knekkebrød til kvelds. Jeg er i 40 kg overvekt. Jeg må ned i vekt og sliter med å legge om. Trenger motivasjon til å begynne med..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Missforstår jeg spørsmålet ditt eller lurer du faktisk på om salat kan være helsefarlig?

Skrevet

Så lenge du sørger for at du får i deg alle vitaminer og slikt er det nok ikke noe problem.

Skrevet

Du bør få i deg nok protein, det metter godt. Kan sprite opp salaten med egg, bønner, linser (?) og sikkert mye annet. Men bare salatblader blir kanskje litt ensformig i lengden ja. Renskåret kjøtt har heller ikke så mye kalorier.

Skrevet

Altså, HÆ? Lurer du på om salat er usunt, eller hva i all verden lurer du på?

Skrevet

Hvis du klarer å lese innlegget mitt så ser det ganske enkelt hva det står der :) mitt spørsmål er om det er helsefarlig,ikke usunt..

Skrevet

Tusen takk for svar jenter,betyr mye!

Skrevet

hehe ja jeg lurer på om salat er helsefarllig :P

Skrevet

Igjen: HÆ? Er ikke helsefarlig og usunt noenlunde det samme? Hva i all verden mener du med at salat kan være helsefarlig? Hvordan i all verden mener du det kan være helsefarlig å spise salat til hvert måltid???

Skrevet

Eller spør du om det er helsefarlig å KUN spise salat til hvert måltid?

Skrevet

om det er helsefarlig og KUN spise det jeg opplyser om i innlegget er spørsmålet mitt :)

Skrevet

Du kan knaske salat og annet grønt hele dagen til det vokser blomkål ut av øra på deg! Nyt og kos deg!

Det jeg opplever mest fra overvektige mennesker er at de faktisk ikke eier et snev av næringsvett. Mannen min er noe overvektig, og han kikket en gang på smørpakka og fikk helt sjokk over fettinnholdet. Og da fikk jeg sjokk, seriøst, hva var det han egentlig hadde trodd at smør var for noe? Jeg blir helt slapp. :)

Med så mye informasjon som det finnes i bøker, på nett, på TV, aviser og alt annet, så høres det helt vannvidd ut og spørre om noe slikt. Har du hørt om 5 om dagen? Du har haugevis med alternativer som du kan velge og vrake i når som helst om dagen, til hvilket måltid som helst, og som et hvilket måltid som helst.

Putt salatblader og annet som vokser fra jorda inn i munnen til alle døgnets tider og nyt tilværelsen som en slank kvinne! :) Lykke til!

Skrevet

da har du formulert deg veldig dårlig i hovedinnlegget. Det er ingenting der som får oss til å oppfatte at du kun vil spise salat til hvert måltid.

Å bare spise salatblader til hvert måltid er helsefarlig, ja.

Skrevet

Signerer 00.04! Jeg synes også det er helt hinsides merkelig at enkelte ikke har plukket opp de mest basale ting om næring - i et land som Norge, hvor vi får slik kunnskap omtrent inn med morsmelken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...