Gjest irismor Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Var og besøkte et vennepar forrige helg. Når vi går inn døra får jeg en ekkel følelse, det gikk kaldt igjenom hele kroppen min. Venneparet har akkurat kjøpt seg og flyttet inn i nytt hus. Så jeg tenkte mitt at her har noen tatt sitt siste sukk. Under hele besøket satt jeg og frøs (veldig godt og varmt der, de fyret godt) og hadde gåsehud på mesteparten av kroppen. I dag får vi beskjed om at moren til den ene har gått bort, veldig uventet. Men det som jeg synes er mest nifst er at jeg har følt at jeg har hatt "besøk" i hele dag. Startet når jeg stod opp ved 8tiden. Ja jeg "ser" min farfar og føler ofte nærvær av andre men ikke på den måten jeg har hatt i dag.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Det kan ha vært en person som allerede var det, men fulgte deg fordi personen merket at du merket personens nærvær.Høres rart ut om det skulle vært moren til den ene, for moren ville vell vært igjen å passet på barnet om hun ble igjen her?
Gjest irismor Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Vil også tro at hun ville holdt seg rundt sine egne nå, vi har absolutt ikke noe forhold til hverandre. Men jeg går rundt med en følelse at vi kan vente oss et dødsfall i vår nærmeste familie innen kort tid. Har ingen syke i familien, men ting kan jo skje uventet. Ingen god følelse det her.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 Huff, skjønner godt det. Klarer du å få kontakt med personen som "forfølger" deg?
Gjest irismor Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Nei, har prøvd men ingen respons. Men nå er jeg ikke akkurat så dreven på slikt heller.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #6 Skrevet 10. desember 2011 Hmm, dessverre ikke mye annet å gjøre en å vente da... om du ikke kjenner noen som "ser" litt mer. Jeg skulle gjerne hjulpet, men vanskelig gjennom nett gitt:P
Gjest irismor Skrevet 10. desember 2011 #7 Skrevet 10. desember 2011 Kjenner ei, men har ikke lyst til å bry henne. :-) Får bare ta det som det er, er jo egentlig ikke plagsomt bare veldig uvant å ha det rundt meg en hel dag. Er ikke den som lar meg skremme så lett. Men tusen takk for at du svarte meg, ikke så lett å fikse alt over nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå