Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 sønnen min er veldig slik om dagen at han skal væe forskjellige dyr... så er han tiger, så er han løve.. og lever seg helt inn i det.. da må vi bare kalle han løve, tiger osv.. og ikke med navnet hans.. han er veldig opptatt av dyr om dagen, og dyrepasserne på tv 2 er en favoritt, da må han ha alle lekedyrene sine som han liner opp og gjør det samme de gjør i programmet.. når vi ser jul i blåfjell må blålua på, og er det bamser på barnetv, henter han bamsene sine og skal ha med de.. ser vi cars på film henter han frem alle bilene og kjører rundt med de samtidig som han ser filmen.. kan gjene se samme filmen maaange ganger, blir liksom ikk lei om han er i det humøret .. er dette normalt? han er 4 år..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Normalt jeg og broren min brukte å sloss om hvem som skulle være hva når vi så ting på tv. Sønnen min har vært løve i to mnd nå, helt siden han så Løvenes konge får ofte bare knurring til svar. Han er to år.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 Min 4-åring har nå sett Madikken-filmene i gjennomsnitt 3 ganger om dagen siden påske. Litt flaut å si at det ikke er særlig overdrevet heller. Og hun har fått Madikken- og Elisabeth-dukker av bestemor, og elsker å leke noe relatert til dette. Før Madikken tok over hjemmet vårt, hadde vi sett på Pippi i gjennomsnitt 3 ganger om dagen i to år. Hun har fullt kostyme med parykk og alt sammen. Akkurat nå har hun sett noen episoder av Jesus og Josefine, så i disse dager leker hun Jesus og gjør vann om til eplesaft og vin. Genialt. Hehe. Høres ut som en helt normal gutt i forhold til min hverdag.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Så fantastisk å ha en 4-åring som kan gjøre vann til vin.... hehe;)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #6 Skrevet 10. desember 2011 Er ikke meningen å være frekk, men er ikke det litt vel lenge å sitte foran tv'en hver dag? Skjønner godt at hun vil det, men det må da være de voksne som bestemmer?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #7 Skrevet 10. desember 2011 veldig normalt tror jeg. Litt søtt og i lengden litt slitsomt. Her har vi vært gjennom en flere måneder lang katteperiode som ble avløst av en rådyrperiode som har vart i omtrent 6 mnd nå. Veldig morsomt når rådyret skal kle på seg om morgenen ja....
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #8 Skrevet 10. desember 2011 Jeg har ikke latt henne 'sitte' så mye foran TV'en, egentlig. Hun er så ivrig engasjert i det som foregår i forhold til språk, sang, handling og bevegelser, og løper stadig vekk frem og tilbake for å leve seg inn i rollespillet sitt. Jeg synes ikke det gjør så mye, så lenge hun ikke sitter apatisk og virkesløs i sofaen og glor. Det hender til og med at hun vil se på Madikken med finsk dubbing, så nå kan hun til og med en del finsk. (I tillegg så må vi jo la henne være opptatt av ett eller annet mens vi drikker all vinen hun lager om dagen. Hehe) Hilsen 23.31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå