Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Jenta mi på 4 har disse,men er iiiskald på føttene selv i et par pluss grader. Noen som kan tipse om andre gode og varme sko?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Takk for svar =) Har ikke sett det merket i butikker her,men kanskje på nett =)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 Så rart.. Er de små i størrelsen? Begge mine gutter har Viking (forskjellige modeller), og de er skikkelig gode og varme på beina når jeg tar de av dem..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Jeg kjøpte til min datter på brandos.no. De har stort utvalg av sko og gratis frakt. Det kan man like:-) http://www.brandos.no/superfit/c13 22:56
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #6 Skrevet 10. desember 2011 Tusen takk. Da skal jeg ta en titt der! Skoene er i riktig strl og vi har alltid hatt viking og vært fornøyd altså,men ikke i år =( Vet ikke hva modellen heter,men de er svarte med litt gult på. Har forsøkt med forskjellige typer ullsokker i de også,men fortsatt iskald =( Andre forslag til gode sko?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå