Gå til innhold

Kan jeg bruke disse skoene som brudesko?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud nei, de var utrolig harry og direkte stygge! Ville valgt noe som passer til en tradisjonell brudekjole.

Skrevet

uff.nei. Ikke bruk de til brudekjole!

Skrevet

Jeg ville sagt at du kan bruke akkurat hva du vil, men jeg hadde ikke valgt de skoene. Synes ikke de var særlig fine, og ville sikkert tenkt litt mer på komfort på en dag hvor det kanskje blir mye ståing og gåing?!

Skrevet

Kjolen var nydelig, men skoene var rett og slett ikke pene.

Skrevet

Men slik kjole burde du gå for noen helt enkle sko. Kan fort bli mye "rot" siden kjolen er litt sånn "marengs-støyete"

Skrevet

Sant nok det med komfort, men jeg går i høye heler nesten hver dag, så det er ikke noe problem for min del....

Men etter å ha lest hva dere sier, og gransket skoene litt til vill jeg ikke ha de lenger:p Så nå trenger jeg iallefal tips!

http://heppo.no/damesko/hoyhalte-sko/cascada-108024-0001

Blir disse rare til brudekjole? Ser iallefal mere fornuftige ut i snøen.....

Skrevet

Jeg synes de første skoene du linket til i hovedinnlegget ditt var knall kule!!!! Jeg kunne lett ha brukt dem til kjolen....

Men den siste linken din likte jeg ikke, ble litt sånn "dukkesko";)

Skrevet

Hahahah, huff.... tenk at å finne sko skal være vanskeligere enn å finne kjolen......:P

Skrevet

Hehe jeg har en gjentagende drøm om at jeg skal gifte meg og har glemt å kjøpe sko. Og ender opp med å bruke brune bikerboots-aktige støvler. Får alltid sjansen til å rette det opp i siste lita, men surrer bort tiden og ender opp med de brune bootsene. Dritslitsom drøm!

Skrevet

enig med den enslige ene ovenfor her. dritkule brudesko de første!

Skrevet

Skoa var kule, og de kan du bruke om du er typen til det :)

Men jeg lurer på en ting, denne brudekjolen...hvor er den fra? Hvilket merke?

Skrevet

Godt å høre at noen er på lag med meg enslige ovenfor her;)

(og godt å høre at vi er flere med god smak, hehe!)

Skrevet

De første skoene var mye kulere enn de siste.

Jeg hadde gått for det første paret :-)

Skrevet

Likte de veldig godt, gir litt edge! gå for de! Tror nesten jeg må ha et par selv...

Skrevet

(de første skoene altså! ) De andre var jo også fine da , men ikke så kule som de i hovedinnlegget ditt! :) Lykke til! <3

Skrevet

Kommer helt klart ann på kjolen. Kjenner ei som har giftet seg i en nydelig Kjole med innslag av svart... Til en slik kjole hadde disse skoene passet perfekt!!

Skrevet

Syntes de første skoene var kjempe tøffe, liker du de, ta de :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...