Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 KAnskje ikke den rette plassen å spørre, men må! VI har fått tre barn på fire år. Den siste ikke planlagt, og ingen flerlinger, så som dere skjønner: veldig tette. Nå har jeg enda ikke fått mensen og minstepia er 9 mnd. Kan jeg være gravid??? (vi hadde ett uhell med sprukket kondom) ;(;( Hvor lang tid tok det før dere fikk menstruason etter fødsel?? Ammer fortsatt litt
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Fikk mensen tilbake nøyaktig 8 uker etter fødsel. Med tanke på at eggløsning kommer før mensen så er det alltid en mulighet for å bli gravid selv om mensen ikke er kommet tilbake.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Hvorfor tar du ikke angrepille når kondomen sprekker? Jeg fikk mensen tilbake nesten med en gang etter fødsel, tross fullamming og nattamming.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 Med første fikk jeg regelmessig mens tre uker etter fødsel (keisersnitt) Etter andre fikk jeg regelmessig mens tre mnd. etter fødsel. (vaginalt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå