Gå til innhold

vaskehjelp i Drammen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en her inne for en stund siden som ønsket oppdrag i Drammen og omegn.. Er du her nå?? Eller noen andre??

Vet ikke om jeg skal ha fast, men trenger hjelp til julevasken og skal vurdere fast etter det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på denne selv om jeg bor i Røyken. Skulle gjerne hatt noen fast, men vanskelig å finne en.

Skrevet

det var meg som lurte på om noen trengte vaskehjelp.

shari 96977705

Skrevet

Vasker du kun i Drammen, eller er Spikkestad også et sted du kunne tenkt deg fast jobb en gang pr uke?

Skrevet

det kan gå det :) hvor mange kvadrat er det og hvor mange timer pr. gang tenker du?

Skrevet

Bruttoareal er på 318 kvm, men boarealet sikkert bare på 250.

Det er da snakk om støvsuging/gulvvask på en flate (stue, kjøkken, bad og soverom), pluss to bad og en trapp. Trenger ikke gjøre stort i kjelleren annet enn å vaske badet der (resten av kjelleren klarer vi selv).

Dette tar nok ikke mer enn ca 2 timer pr gang, men kommer jo litt an på hvor fort man jobber. Du er kanskje mer nøye enn meg.

Men, hvordan stiller du deg til at vi har hund? Det blir jo litt hår etter hunden, selv om vi selv støvsuger innimellom. (Hunden er veldig snill, og trenger ikke være tilstede når du skal vaske). Jeg går snart ut i barselpermisjon, og kan ta med hund og barn på tur eventuelt;)

Skrevet

hund går bra, bare den ikke er der når jeg vasker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...