Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Hva er den beste julematen synes dere? Jeg har vokst opp med pinnekjøtt og synes det er mye bedre enn ribbe.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Jeg er vokst opp med lammesadel på juleaften. Men om jeg måtte velge mellom ribbe og pinnekjøtt så ville jeg valgt pinnekjøtt. Ribbe liker jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Pinnekjøtt, så klart Ribbe er mer som søndagssteken..... Mer hverdag, liksom.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 Liker ingen av delene noe særlig, men måtte jeg velge, så ble det pinnekjøtt.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #7 Skrevet 10. desember 2011 HELT klart PINNEKJØTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og jeg er vokst opp med ribbe, som jeg ikke er sånn kjempefan av.. men etter noen år på Møre, fikk jeg lurt pinnekjøtt tradisjonen med meg hjem!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #8 Skrevet 10. desember 2011 Vi har begge deler, og mere til, men jeg velger alltid pinnekjøtt:)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #9 Skrevet 10. desember 2011 Jeg synes faktisk ribbe og pinnekjøtt er like godt! Likte ikke pinnekjøtt før jeg traff mannen min, men for å gjøre han glad har jeg lagd det hver jul. Og for hvert år har det smakt bedre og bedre;) Så vi har pinnekjøttmiddag med venner hjemme lille julaften, og ribbe hos foreldrene mine på julaften. (Noe av det beste med ribben er forresten kald ribbe på lefste til frokost neste dag... nam, nam).
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #10 Skrevet 10. desember 2011 Her er ribbe med full pakke vinneren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå