Gå til innhold

Skriver dere en personlig hilsen på julekortet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har bestilt sånne ferdigtrykte kort med bilde og tekst, skriver dere en liten personlig hilsen for hånd også? Er jo ganske mange kort som skal sendes ut og skrives, og ikke alltid så lett å vite hva man skal skrive på sånne kort heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har enkle kort med bilder på, men på baksiden av alle kortene har jeg skrevet Vi ønsker dere en riktig god jul og et godt nytt år! Julehilsen fra XX.

Så det er ikke akkurat så personlig, men det er ihvertfall håndskrevet og man ser at det er lagt litt jobb i det. Har også klistret på juleklistremerker.

Og ja, ble mange å skrive på når man sender over 30 kort;)

Skrevet

Har ikke gjort det i år.. Men vi har laget et slags følgebrev med til de som vi ikke snakkermed så ofte, med oppdatering av året som gikk.. Det er også masseprodusert;)

Skrevet

Har allerede en ferdig trykt tekst på baksiden, et lite juledikt, men lurer på om jeg burde slenge på noen litt mer personlige setninger også..

Skrevet

Ja, skriver bakpå med håndskrift på alle julekortene, tok 3 ettermiddager, sender 40 julekort.. Skriver litt forskjellig til alle, synes det er artigere enn masseproduksjon.

Skrevet

Ja, bestandig. Et håndskrevet "God Jul og Godt Nytt År" er det aller minste - jeg skrives alltid et par personlige ord også.

Det verste jeg får er ferdigtrykte julekort uten noe som helst personlig på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...