Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Noen som har vært skikkelig kvalm i et svangerskap, men ikke i et annet og fått samme kjønn begge gangene?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Så klart! Kvalmen har ingenting med kjønnet å gjøre. Med den første jenta var jeg ekstremt kvalm og gikk masse ned i vekt. Med jente nr 2 hadde jeg ingen plager
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Absolutt, var ekstremt kvalm med brekninger helt til 5.mnd i første svangerskap. Gikk masse ned i vekt og ble sykemeldt. Andre gangen hadde jeg bare snev av kvalme rundt uke 12, men var i fin form resten av svangerskapet. Fikk gutt begge gangene. Hvor kvalm du er avgjøres av hvordan kroppen din reagerer på hormonforandringene i kroppen under svangerskapet, ikke hvilket kjønn det er.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 Kvalm og spydde mye med gutten, ikke kvalm med jenta. Men dette har med svangerskapet å gjøre, og ikke kjønnet på ungen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå