Gå til innhold

Svangerskapskvalme i 1. trimester


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært skikkelig kvalm i et svangerskap, men ikke i et annet og fått samme kjønn begge gangene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart! Kvalmen har ingenting med kjønnet å gjøre. Med den første jenta var jeg ekstremt kvalm og gikk masse ned i vekt. Med jente nr 2 hadde jeg ingen plager :)

Skrevet

Absolutt, var ekstremt kvalm med brekninger helt til 5.mnd i første svangerskap. Gikk masse ned i vekt og ble sykemeldt.

 

Andre gangen hadde jeg bare snev av kvalme rundt uke 12, men var i fin form resten av svangerskapet.

 

Fikk gutt begge gangene. Hvor kvalm du er avgjøres av hvordan kroppen din reagerer på hormonforandringene i kroppen under svangerskapet, ikke hvilket kjønn det er.

Skrevet

Kvalm og spydde mye med gutten, ikke kvalm med jenta.

 

Men dette har med svangerskapet å gjøre, og ikke kjønnet på ungen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...