Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Tenk å må leve dette ene livet og forsake så sinnsykt mye godt.. Ingenting spesielt jeg lurer på med dette innlegget, har bare vært sammen med slankevenninner og synes så synd i de..glad jeg er normaltvektig og kan unne meg selv alt med måte.. Stor klem til alle flinke slankere Dere er tøffe!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Det er jo en grunn til at de må slanke seg da...Det kan diskuteres hvem som forsaker hva...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Det er ikke noe synd på oss slankere, det er en grunn til at vi slanker oss - vi har kost oss altfor mye!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 Du er glad du er normalvektig, men du synes synd på dem som slanker seg slik at de også kan bli normalvektige? Makes no sense
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Det er mange grunner til at folk blir overvektige, har venner med forskjellige grunner, noen er selvforskyldte, men mange har kommet opp i livssituasjoner som gjør at de har brukt mat som medisin.. Jeg som er hovedinnlegger, har vært heldig, jeg har det godt med meg selv og livet mitt og er i tillegg veldig glad i å trene. Derfor kan jeg spise godt og likevel være normalvektig. Hadde aldri klart meg uten sjokolade og har all respekt for de som forsaker ting. Jeg synes vi som ikke trenger å slanke oss skal vise respekt for de som gjør den tøffe innsatsen det er å bli mindre.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #6 Skrevet 10. desember 2011 "Jeg synes vi som ikke trenger å slanke oss skal vise respekt for de som gjør den tøffe innsatsen det er å bli mindre" Alle mennesker skal da vise respekt for hverandre.
-LilleMy Skrevet 10. desember 2011 #7 Skrevet 10. desember 2011 Jeg slanker meg og jeg synes ikke synd i meg selv. Jeg er sint på meg selv fordi jeg ikke har gjort noe med problemet før. Har alltid vært for stor, skyldes i bunn og grunn at mine foreldre lot meg få spise hva jeg ville (mye sjokolade, pizza og annet godis).. Alle tenårene har jeg ikke gjort noe spesielt for å bli kvitt kiloene, litt jojo-slanking, men har alltid holdt meg for tjukk. Nå er jeg 20 år og må ta konsekvensene av det! Jeg er 168 cm og 70 kg, ganske mye er rent fett vil jeg tro, skal ned 10-15 kg. Det er IKKE noe kjekt, men jeg synes ikke synd i meg, og det burde ikke du heller, HI Jeg gleder meg til å bli normalvektig, og skeie ut på lørdager, men leve sunt i hverdagen. Skal bli deilig å kjøpe seg det jeg har lyst på av klær Så det å slanke seg er en POSITIV ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå