Blondie Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 vårt lille gull er 6 uker, og noen dager sover han masse masse. bare litt små våken innimellom og spiser før han sover videre. hører atd et lønner seg å holde de våkne litt på kvelden så de sover bedre på nattan, også er det noen som sier at de bare sover mer hvis de allerede har sovet mye. jeg syns lillegutt gjør begge deler til tider så bare lurte på hva slags erfaringer dere har m dette :-)
julibaby10 Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Min sønn hadde dager hvor han "bare" sov. Og han sov veldig godt på natten uansett. Nesten bedre til og med. Andre dager sov han mindre. Jeg vekket han aldri. Nå er han over 4 mnd, og begynner å merke at jeg må "passe litt på" når siste dupp er. Nå har han 3 dupper i løpet av dagen, og siste er sjeldent seinere enn 17.30. Sover ca 3-4 timer på dagtid til sammen, og 10-12 t på natta:-) "Søvn avler søvn" er det mange som mener, men sikkert individuelt.
Blondie Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2011 takk for svar. prøvde oss i går, da sov han hele dagen. syns ikke han sov noe dårligere i natt egentlig. men idag er han mer våken på dagen. men d er bare koselig. så blir spennende ås e hvordan natten blir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå