Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 = overgangsalder med tenåringer i huset? Det må jo bare bli bråk. Eller?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Ha,ha,ha...blir helt sikkert ganske så hormonelt ja.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Hi hi hi.. Det hadde jeg ikke tenkt på! Kommer til å bli hurra meg rundt huset da, ja!!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 Jeez folk ordner seg ulikt. Alt har fordeler og ulemper. Er du over 40 og vil ha barn, se på egen kapasitet. Overgangsalder kan dessuten inntreffe når som helst mellom sent tretti- og sent femti-. Er du bare en av de som synes det er fjernt med fødende førtiåringer, klapp oven. Denne diskusjonen er så utrolig kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Tja.... i min familie kommer ikke kvinnene i overgangsalderen før rundt 50 år så jeg har lite å frykte akkurat der;) Mamma er i overgangsalderen nå og hun er 53 år
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #6 Skrevet 10. desember 2011 Hva er egentlig dette maset med alder når man blir gravid? Mange sier at det "er ikke naturlig" å få barn så sent. Men det er da det. I det meste av menneskets historie har kvinner begynt å få barn i 16-17 års alderen, og sluttet når det kom i overgangsalderen rund 45. En generasjon regnes som 30 år fordi man regner med at gjennom tiden har en kvinne som føder vært gjennomsnittlig 30 år gammel.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #7 Skrevet 10. desember 2011 Hahaha, var bare på moro dette, hilsen en småbarnsmamma på 45 år. HI
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #8 Skrevet 10. desember 2011 Du får satse på at sene graviditeter han utsatt overgangsalderen noen år
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #9 Skrevet 10. desember 2011 Mulig det, men jeg var ferdig å få barn da jeg var 30. Skal ikke se bort fra at overgangsalderen min kommer omtrent samtidig med minstemanns 20-årsdag 40? Da er du jo mest sannsynlig ferdig med overgangsalderen da barna er på det verste i tenårene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå