Gå til innhold

Så UTROLIG pinlig!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synst hun burde skamme seg. Selge en historie slik - uten å være helt sikker.

Han har sikkert fått seg en lærepenge han også. Har du sex kan det bli barn av det.

Skrevet

At HUN har pult rundt uten kontroll?? Enn han da? Som først dukker opp og tar ei, så går han til neste og imellom der ligger han med ei til ...

Han fyren der er forøvrig en pr kåt tulling som har strevd og strevd for å komme inn i media, an dukket bare opp hos hun første tv bonden her, uten å ha sendt brev, etter alt var startet, så gikk han til neste tv bonde, før han pulte på ei tredje imellom der vel å merke.

Hvem er den som puler uten kontroll sa du?? Han brukte ikke kondom da siden han trodde han kunne være faren ...Ærlig talt jenter, slutt å kast dere over andre jenter som gribber og lar hundene gå fri for kritikk.

Skrevet

Poenget er at HUN har gjort dette til noe offentlig ved å selge seg til Se&Hør

Skrevet

Driter jeg i, forholder meg til trådstarten. Han er en pr kåt idiot, an var sikkert med på det. Alt for å komme på trykk.

Skrevet

Hun har flere barn også..sikkert med forsjellige fedre...en ting er jo at hun sikkert trodde han var faren, men å gå ut i media på den måten..fy søren så flaut..hun må være dum:(

Skrevet

Ok. Du velger å mene at han er idioten. Jeg mener at hun er idioten. Sammen er de sikkert dynamitt.

Skrevet

Jeg mener hun må være dum som går ut offentlig med dette når hun åpenbart ikke kunne være sikker på hvem som er faren. Har selv vært i samme situasjon og det var helt jævlig, men hadde da vett til å være litt ydmyk og fortelle de aktuelle fedrene hvordan ståa var.

Skrevet

Sa jeg at hun ikke var idiot?? Begge to er idioter. Han er en pr kåt idiot i tillegg.

Skrevet

Oi, for et sladrete innlegg :

PSSSST, hør her hva jeg hørte av noen som kjenner en som kjenner noen som har møtt ....hun har flere unger - SIKKERT med forskjellige fedre - hviske tiske ....

Skrevet

Liker du ikke jenter kjære. Jo hun og. Men dere andre er så flinke til å slakte jenta så jeg tenkte å ta på meg rollen som balleknuser!

Geee, kvinner er virkelig kvinner verst.

Skrevet

18.54

eh...hun har jo selv godt ut i media, og jeg leste en plass at hun allerde var tobarnsmor.

Skrevet

Innlegget handler om at HUN velgte å utpeke feil far i Se&Hør. Forhold deg til det du!

Skrevet

Ja? Og så? Det var et skikkelig sladrete innlegg likevel. Og du sitter jo her og sladrer om at hun SIKKERT har forskjellige fedre på alle ungene ...

Skrevet

Ja, og så står det videre

"Så utrolig pinlig det må være! Nå vet alle at hun har pult rundt uten kontroll"

Det forholder jeg meg til 18:57. Var ikke først i køen du?

Skrevet

"Godt ut i media??"

Godt?? Neineinei, jeg gidder ikke kommentere mer, dette blir for enkelt.

Skrevet

Ja, nå vet alle det og hun har selv valgt at folk skal få vite det og det må være utrolig pinlig. Hva er det du ikke skjønner?

Han hun holdt snurpesmella igjen så hadde feks. ikke vi visst om det, men fordi hun velger å selge seg til Se&Hør så vet alle om at hun er laus.

Skrevet

Er det du som er Linn kanskje? Siden du er så voldsomt aggressiv. Jeg tror du er hun Linn :D

Skrevet

Så pinlig for henne, stakkars! Å ha sex med fler er ganske normalt, men å ikke vite hvem som er far til barnet OG gå ut i media med feil far er beyond F L A U T !

Skrevet

Gud gi meg styrke - jeg er alt for intelligent til å bruke tid på dette men ...

Hva er det du ikke skjønner 19:02?

Jeg snakker ikke om bladet, jeg snakker om hovedinnlegget som påpeker henne, hvor dum hun er og nå vet alle at hun har pult rundt, så står det i reportasjen HAN har stilt opp i alle han pulte rundt på å rimelig kort tid der, noen rimelig bra overlappinger klarte han jommen å få til også og med nød og neppe unngikk han et farsskap. Så alle vet jo pga. intervjuet HAN ga at han er laus - de er jo like korte begge to da?

Skrevet

Jah :D JEG er Linn, helt klart!! Mer bakerst du stod du eller?

Skrevet

Svært så opphengt du er i ham. Innlegget handler IKKE om ham! Det handler om hun som utpekte feil far i Se&Hør!

Lag ditt eget innlegg om ham, du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...