Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 vet ikke om dette er rette plassen og srkive dette på, men kanskje noen der ute kan hjelpe meg... tok en test i går og den ble positiv. vi har så absolutt ikke planlagt dette, har to far, men ingen med min nåværende mann.., han tok d helt greit.., trodde jeg helt til idag.. da sa han att han ville att jeg skulle ta abort.. dette er noe jeg egentlig ikke har lyst til, men vi hadde en diskusjon og siste som ble sagt fra han før han dro ut på jobb igjenn for 10 minutter, var ja, da får jeg bli 50% far da.. HALLO??? så det han sier da er at om jeg bestemmer meg for å beholde det, så er det over, men han skal stille opp.. for meg så sier det at han heller vil være 50% far enn å være 100% far med meg... JEg overreagere nok helt sikkert, men der å da ble jeg temmelig sint! han heller mot abort, om noen år sier han, men har hørt så mange si at etter en abort så har det ikke gått å få flere barn, og med meg og min kropp tror jeg nok at jeg faller inn der. siden legen har sagt at det er lite sjans for att jeg kunne få barn i det heletatt. Så derfor mener jeg at dette er muligheten min for å få barn med ham.. men det mener tydeligvis ikke han.. har vært alene om mine to første og, så å bli alene mor til tre ser jeg ikke mørk på.. Jeg vet at jeg er utrolig slem nå, men jeg sa at dro han så er det ikke aktuelt å sette han som far på barnet. da blir dette barnet farløs(sa det etter han sa det med 50% far) Jeg vil jo gjerne være gift med mannen min og åf barn med ham go leve det familie livet jeg alltid har drømt om, men nå vet jeg ikke.., tanken på abort skremmer meg så tårene triller.., jeg elske jo ham også, men likevell..(( Jeg vet virkelig ikke jeg..Jeg giftet meg med han fordi jeg trodde han var med på alt, uansett hva, att han var der uansett, men nok en gang tok jeg feil av menn... dette er sikkert et teit innlegg, men det får så være... (( tårene bare triller å triller..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Huffa meg ! Jeg vil råde deg til å vente litt.. La han få litt tid. Kanskje han bare fikk sjokk og ikke var forberedt på å bli pappa nå (han har ikke barn fra før regner jeg med?) Hvis du føler at du ikke vil ta abort, så gjør du ikke det! Men hvorfor vil du ikke oppgi han som far? Barnet har rett på å vite hvem som er faren....
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 joda, jeg skal jo føre ham opp som far, men det der og da i sinne, sa jeg at det blir ikke aktulet å være 50% far og ikke være med meg. (vi har nettopp giftet oss, så trodde att dette skulle vare livet ut) Han har ikke egne barn nei. Men vært med meg siden minste var 2 år ca..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå