Gå til innhold

Morkaken foran ungen...


Atheamor

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg lurte på om det er noen av dere som har morkaken foran unge istede for bak? Det er mest normalt og ha morkaken bak ungen..

 

Men det jeg lurer på er om det er vanlig å ikke kjenne liv ennå? Jeg er uke 22+3 i dag :( Jeg kjenner ingen ting :/ Og venninden min som er like langt på vei som meg, kjenner masse :/ Er så frustrerende!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jag har ingen erfaring med det. Men jag har läst att om morkakan ligger foran blir den som en pute. Så då tar det längre tid att känna liv.

 

Vet dock inte när man ska börja känna om den ligger foran. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også morkaken foran, og kjenner ingenting. Er i uke 21 nå, og kommer nok ikke til å kjenne noe før uke 25-26. Er frustrerende ja, mn sånn er det jo bare.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også morkaken foran. Forrige gang bak. Kjenner det sparker litt, men langt i fra slik som forrige gang i uke 21. Slapp heeeelt av, det kan ta litt tid før en kjenner det når morkaka ligger foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har også morkaken foran, og er i uke 23+6. Har kjent spark i 2 uker nå, så du kjenner det nok ganske snart :) Tar bare litt lengere tid, så hold ut, så kjenner du sikkert noe ganske snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også foranliggende morkake. Er nå i 24. uke, og har kjent liv en god stund, men så er dette min nr 3 og jeg vet godt hva jeg skal kjenne etter. Er dette ditt første barn, er det helt normalt at man ikke kjenner så mye før det går litt tid. Og når du først kjenner det - vil du mest sannsynlig innse at du har kjent disse bitte små boblene en stund ;-) Sparkene hos meg er mye svakere enn de var med førstemann hvor morkaka lå bak. Også med nr 2 hadde jeg foranliggende morkake, og da kjente jeg veldig lite/svakt med liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Var til UL for noen uker siden og fikk også beskjed om at morkaka ligger foran og blir som en buffer. Er i uke 23 + 1 nå og kjenner fortsatt ingen tegn til liv. Så jeg vet hvor frustrerende det er... men det kommer nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

I mitt forrige svangerskap lå morkaken foran, jeg kjente liv en gang veldig tidlig men så kjente jeg ikke noe på mange mange uker. Denne gangen ligger den bak og jeg kjenner vanvittig mye mer liv. så for meg er det stor forskjell. Bare vær tålmodig så kommer det etter hvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.. forrige gang hadde jeg morkaken bak, og kjente liv i uke 16. Nå er den foran, og har såvidt kjent litt fra uke 22, men ingenting foran på magen, mer opp på sidene, så den er nok en effektiv pute den morkaken ja! Har lest at fra uke 26 skal man kjenne liv hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...