Gå til innhold

hva synes dere om navnet Milla?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er kjempesøtt, men er redd det ikke vil passe når jenta begynner å bli stor. Det er et sånt lite, nusselig navn som liksom bare passer på små jenter under 8 år tenker jeg. Kan liksom ikke forestille meg en voksen dame presentere seg som Milla.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er søtt, men kanskje litt for søtt ja.

En kjæleversjon av Kamilla tenker jeg.

 

Men Mille Marie er jo en særdeles sterk kvinneskikkelise i norsk næringsliv da, så det går jo an.

 

Kanskje bedre om det er et dobbeltnavn - Milla Kristine f eks.

Skrevet

Kjenner en Milla, og det er en voksen dame son jeg har lite til overs for så jeg liker ikke navnet så fryktelig godt..

Skrevet

Syns ikke navnet gir særlig tyngde. Ser for meg en forretningskvinne som presenterer seg som Milla Johansen, og navnet hadde nok ikke hjelpt henne opp. Eller en jobbsøknad fra Milla Johansen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...