Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Jeg synes det er kjempesøtt, men er redd det ikke vil passe når jenta begynner å bli stor. Det er et sånt lite, nusselig navn som liksom bare passer på små jenter under 8 år tenker jeg. Kan liksom ikke forestille meg en voksen dame presentere seg som Milla.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Det er søtt, men kanskje litt for søtt ja. En kjæleversjon av Kamilla tenker jeg. Men Mille Marie er jo en særdeles sterk kvinneskikkelise i norsk næringsliv da, så det går jo an. Kanskje bedre om det er et dobbeltnavn - Milla Kristine f eks.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 Kjenner en Milla, og det er en voksen dame son jeg har lite til overs for så jeg liker ikke navnet så fryktelig godt..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Syns ikke navnet gir særlig tyngde. Ser for meg en forretningskvinne som presenterer seg som Milla Johansen, og navnet hadde nok ikke hjelpt henne opp. Eller en jobbsøknad fra Milla Johansen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå