Gå til innhold

lita med forkjølelse..tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er 1,5 år og jeg lurer på hva man kan bruke av nesesprayer/dråper i nesa for å åpne?vanskelig å få ut snørr også:S hun har vært så tett inatt:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal jo egentlig ikke bruke otrivin for barn før de er 2 år. Men brukte det litt før jeg. Hun var vel rundt 17 mnd og var veldig tett. Men hun likte det ikke i det hele tatt og det var hyll og skrik. Følte ikke det hjalp noe særlig heller.

Man får kjøpt ulike duppeditter for få snørr ut av nesen

Skrevet

men rinox er det ikke noe som heter det?:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...