Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 hun er 1,5 år og jeg lurer på hva man kan bruke av nesesprayer/dråper i nesa for å åpne?vanskelig å få ut snørr også:S hun har vært så tett inatt:S
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Man skal jo egentlig ikke bruke otrivin for barn før de er 2 år. Men brukte det litt før jeg. Hun var vel rundt 17 mnd og var veldig tett. Men hun likte det ikke i det hele tatt og det var hyll og skrik. Følte ikke det hjalp noe særlig heller. Man får kjøpt ulike duppeditter for få snørr ut av nesen
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 men rinox er det ikke noe som heter det?:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå