Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 dere gir vell gave til gudmoren og gudfaren fra barnet til jul/bursdager? hva med UNGA til gudforeldrene?gave til dem også?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Gudmr og gudfar til vesla vår er hennes tante og onkel. 1 fra hver side av slekta. De får jo gave uansett. Har ikke kjøpt noe ekstra gave i år, men er veldig knapt med penger. Kanskje neste år. Onkel skal ut på tur i jula og forventer ikke noe gave fra det holdet og tante skal ha barn selv om snart og får mye hjemmestrikket fra meg. de lider ingen nød
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Ja, både faddere og Gudmor får en gave fra familien når det er jul/bursdag---- de blir også ekstra invitert til barnas bursdager og konfirmasjonen... Nå er jeg jo særdeles glad i fadderne og gudmor uavhengig av deres tittel i forhold til barna, så de hadde nok fått det uansett!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 Ungens faddere er tanten og onkelen, så de får gave uansett.. Men hadde nok gitt de en gave fra han, selv om de ikke var tante og onkel. De har ikke barn enda, men jeg hadde gitt gaver til barna selvsagt.. Hadde ikke valgt faddere som jeg ikke kjente eller omgikk med til vanlig, så da er det naturlig å gi dem og evt barn gaver.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 jeg er fadder for kusina mi på 13 år. Har aldri fått gave fra henne/dem pga det nei. Er det vanlig?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #6 Skrevet 10. desember 2011 samme her, vi er fadder på en gutt på 8 år, har vel fått julekort ett år, ellers nada...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå