Gå til innhold

til dere som har gudmor/gudfar til barnet....


Anbefalte innlegg

Skrevet

dere gir vell gave til gudmoren og gudfaren fra barnet til jul/bursdager?

hva med UNGA til gudforeldrene?gave til dem også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gudmr og gudfar til vesla vår er hennes tante og onkel. 1 fra hver side av slekta. De får jo gave uansett. Har ikke kjøpt noe ekstra gave i år, men er veldig knapt med penger. Kanskje neste år.

Onkel skal ut på tur i jula og forventer ikke noe gave fra det holdet og tante skal ha barn selv om snart og får mye hjemmestrikket fra meg. de lider ingen nød :)

Skrevet

Ja, både faddere og Gudmor får en gave fra familien når det er jul/bursdag---- de blir også ekstra invitert til barnas bursdager og konfirmasjonen...

 

Nå er jeg jo særdeles glad i fadderne og gudmor uavhengig av deres tittel i forhold til barna, så de hadde nok fått det uansett!!!!

Skrevet

Ungens faddere er tanten og onkelen, så de får gave uansett.. Men hadde nok gitt de en gave fra han, selv om de ikke var tante og onkel.

 

De har ikke barn enda, men jeg hadde gitt gaver til barna selvsagt..

 

 

Hadde ikke valgt faddere som jeg ikke kjente eller omgikk med til vanlig, så da er det naturlig å gi dem og evt barn gaver.

Skrevet

jeg er fadder for kusina mi på 13 år. Har aldri fått gave fra henne/dem pga det nei. Er det vanlig?

Skrevet

samme her, vi er fadder på en gutt på 8 år, har vel fått julekort ett år, ellers nada...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...