Gå til innhold

Smerter nederst i magen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Testet positivt for noen dager siden og er ca 5 uker på vei. Har siden dagen før jeg testet hatt smerter nederst i magen og ryggen. Det kjennes ut som mensensmerter bare at det er mye sterkere. Varer også en god stund før det gir seg igjen. Dette skjer kanskje 4 ganger i døgnet og det er værst om natten. Blir litt bekymret av dette, er det noen som har hatt noe liknende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Det er ganske så vanlig:) Det er bare livmoren som utvider seg. Jeg har også sånn. Og det er værst på natta. Men i dag hadde jeg min første natt som jeg klarte å sove hele natta gjennom uten å våkne :) Så det kommer og går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt slike, det kjentes osm at det strakk og vred seg mye rundt 5 uker på vei, nå er jeg 7+2 i følge UL, og 8+6 i følge menstermin, alle slags rare ubehag kommer og går, puppene er vonde ett øyeblikk, fine de neste, kvalmen kommer og går - helt kaos - :)

Men jeg har sett et dunkende hjerte, så alt er sikkert bra <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde slike plager forrige gang, og gutten vår er frisk og rask og 3 år nå. 6 fullgåtte nå, og samme plager/symptomer nå. Kan tas som tegn på at kroppen fungerer som den skal og at knøttet der inne vokser og gradvis blir større. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt normalt! Jeg hadde det mye med første graviditet. Og har begynt å få det denne gangen også :) Bedre enn kvalmen spør du meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...