Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Jeg må se disse hver jul, men unngår dem resten av året. Har noe å glede meg til da Reisen til julestjernen Tre nøtter til Askepott Hjelp, det er juleferie Hjemme alene Gremlins Grinchen Love, Actually Tante Pose Donalds Jul Flåklypa Grevinnen og Hovmesteren Elf Die Hard Blir mye tv i julen. Noen filmer ser vi med barna og noen uten. Og masse godteri )) Januar begynner slankingen ETTER at jeg har spist opp julegodtet som jeg har kjøpt til halv pris, hehe.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Vi ser n del julefilmer i adventstida. I julen ser vi de filmene som går, ikke så mye dvd.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Reisen til julestjernen Tre nøtter til Askepott Hjelp, det er juleferie Grevinnen og Hovmesteren Vi ser mange av filmene som ellers sendes i jula:) Må få med meg sølvgutten også, men det er jo ikke en film akkurat:P
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 De samma som hun første som skriver her, bortsett fra die hard og flåklypa
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Tre nøtter til Askepott, Reisen til julestjernen, Disneys jul, Grevinnen og hovmesteren, og en film som heter The family Stone, som i fjor gikk første nyttårsdag. Ellers ser vi på det vi liker.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #6 Skrevet 10. desember 2011 Tre nøtter til Askepott Reisen til julestjernen Grevinnen og hovmesteren Tantepose( Men har aldri sett slutten) Snekker Andersen
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #10 Skrevet 10. desember 2011 Karl-Bertil Jonssons julafton Reisen til Julestjernen (fast på lillejuleaften) Tre nøtter til Askepott Love, Actually Die Hard Mathilda Ringenes Herre-maraton med lillebror (fast i romjulen)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #11 Skrevet 10. desember 2011 Love, Actually og gjerne Alene hjemme.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #12 Skrevet 10. desember 2011 Alle Santa Claus filmene. Donalds Jul Tre nøtter til Askepott
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #13 Skrevet 10. desember 2011 Tre nøtter til Askepott og disney på NRK Da er det jul. Resten tar jeg som det kommer. Og så liker jeg snekker Andersen. Jeg er GAMMEL Det var NRK vi hadde da jeg var liten, og mange Julefilmer er nyere. 70-tallet hadde sin sjarm, tenker jeg vi sier
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #14 Skrevet 10. desember 2011 Hjemme alene og Reisen til julestjernen. Tre nøtter til askepott:-)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #15 Skrevet 10. desember 2011 Tre nøtter til Askepott Love, Actually Hjemme Alene Grinchen Jeg gleder meg sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå