kleika Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 hei venter nr 3 er i uke 33 og har vært sykemeldt siden uke 16, det har vært en tøff graviditet,men her i 3 trimester syns jeg faktisk det har blitt bedre og da jeg så vant et sådan minicruise til fredrikshavn der skal brukes her på en hverdag i desember, ringte jeg straks min vennine der også er sykemeldt(senehindebetennelse ikke gravid)og lurte på om hun ville med nå på søndag,det var lønningsdag idag for oss begge og hun har ingen barn,så tenkte det kunne være godt med en sådan venninetur,litt god mat kanskje en tur i spaavdelingen ovs,hun skulle lige prate med samboer og jeg med mannen har jo 2 barn allerede i huset. min mann unnede meg det selvfølgelig så gjerne og sa han nokk skulle ordne alt så jeg ku ta afsted, han har vært mye borte på det siste,jobb,poker osv. jeg begynte selvfølgelig å glede meg ville være deiligt med en sådan tur før der kommer en lille (ønsket baby) og er avhengig av meg igjen,, jeg har heller ikke fått sett min vennine på snart 6 mdr og er litt lei av kun ungenes selskap. fikk så en melding fra min vennine,hun synes ikke hun har råd og kunne derfor ikke dra, vet godt det er tull, men ble simpelthen så skuffet og lei meg tårene bare sprang frem. sitter så nu mutters alene igjen mannen har jobbet kveld hele uken og er til poker igjen ikveld øvøv hadde lige håpet. sikkert ikke så interessant innlegg dette ble bare så trist og ønskede noen at dele det med, sikkert også bedre end å la det gå ut over mann og barn imorgen ;-)
jadaneidaså... Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Det var leit å høre at hun ikke ville bli med - du hadde sikkert hatt godt av en sånn tur nå Men det kan jo faktisk hende at hun ikke syns hun har råd til dette nå, da! Kanskje går mesteparten av desemberlønna til julegaver, kanskje de pusser opp, kanskje vaskemaskina er ødelagt så de må kjøpe ny..... Mye som kan skje som du kanskje ikke har full oversikt over. Er det ingen andre du kan invitere med deg, da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå