Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Indianna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er vel ikke et navn?!! gjett om hun får høre "indianer" mange ganger...

Skrevet

Så klart er det et navn, oppkalling til og med.

HI

Skrevet

Jeg synes det egentlig er fint, men får asosiasjoner til Indiana Jones.

Skrevet

Kjenner to stk. som heter Indianne, så jeg synes jo det er penere:)

Skrevet

I bygda mi er Indianna et godt og gammel navn med lange tradisjoner.

Skrevet

ærlig mening: virkelig ikke pent navn.

Skrevet

Jeg liker navnet. Tenkte på det da jeg fikk datteren min, men kom frem til at jeg ikke følte meg helt komfortabel med det likevel... Du får uansett velge det navnet DU føler er riktig for DEG :)

Skrevet

Jeg synes Indianna er en knakende flott navn, datteren min har Indiane som mellom navn. Hun er oppkalt etter tippoldemor.

Skrevet

Da syns jeg Indiane er penere. Får uansett veldig assosiasjoner til indianer og Indiana Jones, men som jeg leser lenger opp her, så er det jo faktisk et gammelt navn som har vært i bruk?

Skrevet

Det er jo pent, men jeg forventer nok å møte et litt eksotisk utseende barn når jeg hører det navnet. Hadde blitt litt rart å bli presentert for en liten lyshåret Indianne Hansen synes jeg.

Skrevet

Vi har det navnet i familien og jeg syns det er fint :)

Mannen sin bestemor het det og vi vurderte det navnet hvis vi fikk ei jente. Men her kom det en gutt. Han ble oppkalt og har en uvanlig navn han også :) Syns det er fint å kalle opp barna og føre slektsnavn videre :)

Skrevet

Synes India er finere, og det blir likevel oppkalling- bare med en liten vri:)

Skrevet

Hører navnet i brei Hedmarskdialekt " a Iinndi anna" LOL!

Nei, jeg synes det ikke er et pent navn, men så¨trenger jeg ikke å like navnet til barnet ditt eller...

Skrevet

Jeg får også de assosiasjonene ;-)

Skrevet

Jeg kjenner ei nydelig lita jente som heter det. Tror det er et navn noen er kjent med og syns er greit eller fint, mens noen ikke er vant med det og tror det er et tullenavn og liker det ikke. Må nok smakes på for de som ikke kjenner navnet. Også kommer det veldig an på hvordan det uttales. Indi-Anna og Indiaana blri to forskjellige navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...