Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Nei, det er vel ikke et navn?!! gjett om hun får høre "indianer" mange ganger...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Så klart er det et navn, oppkalling til og med. HI
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Jeg synes det egentlig er fint, men får asosiasjoner til Indiana Jones.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Kjenner to stk. som heter Indianne, så jeg synes jo det er penere:)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 I bygda mi er Indianna et godt og gammel navn med lange tradisjoner.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #7 Skrevet 10. desember 2011 ærlig mening: virkelig ikke pent navn.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #8 Skrevet 10. desember 2011 Jeg liker navnet. Tenkte på det da jeg fikk datteren min, men kom frem til at jeg ikke følte meg helt komfortabel med det likevel... Du får uansett velge det navnet DU føler er riktig for DEG
rebmich Skrevet 10. desember 2011 #9 Skrevet 10. desember 2011 Jeg synes Indianna er en knakende flott navn, datteren min har Indiane som mellom navn. Hun er oppkalt etter tippoldemor.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #11 Skrevet 10. desember 2011 Da syns jeg Indiane er penere. Får uansett veldig assosiasjoner til indianer og Indiana Jones, men som jeg leser lenger opp her, så er det jo faktisk et gammelt navn som har vært i bruk?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #12 Skrevet 10. desember 2011 Det er jo pent, men jeg forventer nok å møte et litt eksotisk utseende barn når jeg hører det navnet. Hadde blitt litt rart å bli presentert for en liten lyshåret Indianne Hansen synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #13 Skrevet 10. desember 2011 Vi har det navnet i familien og jeg syns det er fint Mannen sin bestemor het det og vi vurderte det navnet hvis vi fikk ei jente. Men her kom det en gutt. Han ble oppkalt og har en uvanlig navn han også Syns det er fint å kalle opp barna og føre slektsnavn videre
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #14 Skrevet 10. desember 2011 Synes India er finere, og det blir likevel oppkalling- bare med en liten vri:)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #17 Skrevet 10. desember 2011 Hører navnet i brei Hedmarskdialekt " a Iinndi anna" LOL! Nei, jeg synes det ikke er et pent navn, men så¨trenger jeg ikke å like navnet til barnet ditt eller...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #18 Skrevet 10. desember 2011 Jeg får også de assosiasjonene ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #19 Skrevet 10. desember 2011 Jeg kjenner ei nydelig lita jente som heter det. Tror det er et navn noen er kjent med og syns er greit eller fint, mens noen ikke er vant med det og tror det er et tullenavn og liker det ikke. Må nok smakes på for de som ikke kjenner navnet. Også kommer det veldig an på hvordan det uttales. Indi-Anna og Indiaana blri to forskjellige navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå