Gå til innhold

Dere er så lettlurte!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Biter jo på alt som er av troll innlegg: utro med gifte menn, bv saker, voltakter osv. Jeg er helt sikker på at mange av de tåredryppende innleggene her er 90% tull.

Ikke vær så naive, det er dere som tror på alt dette sprøytet det er synd på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke synd på dem som tror på andre mennesker, som støtter dem og gir dem oppmuntrende ord.

De det er synd på er dem som lyver og dikter om slike alvorlige ting!

Skrevet

Jeg er litt enig med deg, eller jeg heller mer på 50/50 jeg da.

Men hvordan skal man vite det da, hvilket innlegg som er trolling og hvilket som er ekte (uten om de åpenlyse da).

Ja ja, så blir vi lurt noen ganger, men det er jo bedre det enn at de ekte ikke får svar?

Skrevet

det er nå uansett bedre å komme med noe konstruktivt enn å avslå alt som svada og trolleri med en gang. Et godt råd, konstruktiv kritikk og oppslått fakta. Man vet aldri hvem som skriver innleggene og man har ikke lyst til å sende de siste 10% over kanten.

Skrevet

Og kanskje du skal slutte å være så kynisk?

Har du tenkt den tanken?

Det koster meg lite å gi til andre, ikke minst her inne. Så hvorfor tro at alt er trollerier? Om HI sitter og ler, så kan det være noen som faktisk trenger det jeg sier i alvor.

Hadde jeg fortalt om min hverdag, så hadde du sagt jeg var et troll. Jeg gjør det ikke. Fordi jeg vet av min erfaring her, at jeg hadde blitt stilt under lupen. Dette fordi jeg har delt opp min hverdag i noen innlegg her, og hver eneste gang er der tvilere. De hjelper hverken meg eller andre i samme situasjon.

Koster det deg mye å ta ting på alvor? Gjør den en forskjell i din hverdag, dersom du skulle svart i alvor på en tråd du tviler på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...