Gå til innhold

Kan man kjenne egget feste seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde eggløsning på søndag, og i dag fikk jeg vondt, kjentes nesten ut som en mild eggløsning(har fryktelig vondt når jeg har det)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente det ihvertfall da det festet seg hos meg. Kjentes ut som en litt stikkende eggløsningsfølelse, ca en ukes tid etter eggløsning.

Drister meg til å si grattis :)

Skrevet

Kan jeg spørre hvor lenge det varte? Jeg fikk noen ganske intense smerter 5 DPO, men de varte bare noen minutter. Ikke helt som eggløsningssmerter. Kanskje jeg bare var dårlig i magen... :P

Skrevet

IKKE si sånn daaaaaaaaa :P NÅ får jeg noia..hehe

vi er prøvere da, så jeg håper jo den sitter, MEN så skummelt samtidig da :P

Skrevet

vært litt småmurrunger i hele dag på en måte...men da jeg fikk vondt så varte det en time eller to...sånn skikkelig stikkende men ikke så intense som eggløsnings smertene....men vondt nok....

HI

Skrevet

Spennende! Jeg fikk skikkelig håp den dagen, men har ikkje kjent noe særlig siden da. Omtrent ingenting, faktisk. Er 7 DPO i dag. Du får ha lykke til! :)

Skrevet

Hos meg varte "smertene" eller de litt diffuse stikkende el-smertene i kanskje 15-20 minutter. Jeg testet positivt en uke etter det, og nå ligger resultatet av det hele og sover søtt ved siden av meg... :)

Krysser fingrene for deg HI.

Hilsen 22.23.

Skrevet

Takk skal dere ha :) kjenner jeg begynner å bli utålmodig etter en test :P men smører meg godt inn med tålmodighet :)

Lykke til til deg over her, håper den sitter hos deg :)

HI

Skrevet

Takk takk! Send meg gjerne en PM om du skulle være interessert i å ha noen å plapre med ;)

Skrevet

jeg har noe som er som mens smerter, går fort over....

har ivf, og kan ikke teste før den 16...

håper det er et bra tegn, har aldri hatt d sånn før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...